Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for et Dejligt Besøg, jeg må sige jeg blev positivt overrasket da jeg så hende, hun lever bestemt op til sine billeder og hvor et fantastisk smil og nogen smukke øjne hun har.

Jeg kan kun anbefale andre at få besøg af Celina Christy, hun er utrolig sød og nem at ses med og et udseende der gør man bestemt gerne vil se hende igen, så Celina vil bestemt blive min faste Glædes pige når jeg er på hotel i KBH.

Jeg har fået besøg gennem tiderne af en del piger men må sige at her måtte jeg virkelig tage mig sammen for at holde tiden ud, den " røv " og det ansigt vil være i min fantasi til jeg kan se hende igen, det var en af de oplevelser jeg husker rigtig længe..

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanishDynamite skrev, 1 time siden:

Tak for et Dejligt Besøg, jeg må sige jeg blev positivt overrasket da jeg så hende, hun lever bestemt op til sine billeder og hvor et fantastisk smil og nogen smukke øjne hun har.

Jeg kan kun anbefale andre at få besøg af Celina Christy, hun er utrolig sød og nem at ses med og et udseende der gør man bestemt gerne vil se hende igen, så Celina vil bestemt blive min faste Glædes pige når jeg er på hotel i KBH.

Jeg har fået besøg gennem tiderne af en del piger men må sige at her måtte jeg virkelig tage mig sammen for at holde tiden ud, den " røv " og det ansigt vil være i min fantasi til jeg kan se hende igen, det var en af de oplevelser jeg husker rigtig længe..

link please

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanishDynamite skrev, 1 time siden:

Du må ikke indsætte billeder af GP'erne i dine anmeldelser, da du ikke ejer rettighederne til dem. Det er bedre blot at sætte et link.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun tilbyder Amerikansk sex, whaeee er det for en størrelse? At få rykket banditten mens men bladrer i biblen, eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hun tilbyder Amerikansk sex, whaeee er det for en størrelse? At få rykket banditten mens men bladrer i biblen, eller? 

Udenfor sengen. I USA er det jo ret normalt at have prøvet sex i en bil f.eks.

Iøvrigt, velkommen til @DanishDynamite, og tak for din anmeldelse. Som du sikkert allerede har bemærket skal man lige finde kotumen på siden. En anmeldelse af en pige i København skal ligge under "Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København" (som den blev flyttet til), pigens navn skal være i overskriften, og der skal være klikbart link til annoncen. Jeg synes det er super fint at du skriver om hvad mødet med pigen har gjort ved dig, og hvordan du har det efter at have været sammen med hende. Der er dem der bruger points på 10-skalaen, hvilket jeg selv er lidt imod da det er mennesker der er tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, den 29.12.2020 at 15:05:

Du må ikke indsætte billeder af GP'erne i dine anmeldelser, da du ikke ejer rettighederne til dem. Det er bedre blot at sætte et link.

Jeg har fået tilladelse af Celina selv inden selvfølgelig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
DanishDynamite skrev, for 9 timer siden:

Jeg har fået tilladelse af Celina selv inden selvfølgelig...

Den tilladelse kan selvfølgelig ikke være mundtlig alene og skal indeholde hendes rigtige navn (og dit), så man kan se at du virkelig har rettighederne. Derefter skal moderationen her på siden gøres opmærksom på det osv osv. Det tror jeg simpelt hen ikke dette site er gearet til eller har administration nok til (de render rimelig hurtigt som det ér), så hvorfor ikke bare følge reglerne? De står her jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må du få et rigtig Godt Nytår, Celina.<3

Håber at mærke dig når Danmark på et tidspunkt åbner rigtigt op igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...