Frederik82 358 Skrevet 29. December, 2020 Eftersom jeg er hjemsendt i den kommende periode tænkte jeg at tage på en lille tour de fizz til jylland. derfor søger jeg super diskrete hoteller hvor jeg kan invitere piger forbi uden at de skal forbi reception osv. alle foreslag er velkomne Godt nytår til jer alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden2 4 Skrevet 29. December, 2020 Blommenslyst kro/motel Capinn Kolding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 29. December, 2020 Rudo skrev, for 2 minutter siden: Capinn Vejle Kørte faktisk forbi der for ikke så længe siden, men synes ikke det var så diskret? Skal man forbi reception på vejen ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 29. December, 2020 Det behøver man ikke og selv om man gør det er der ikke nogen der stiller spørgsmål til noget, det er da også tilladt at have besøg på et hotel værelse, jeg har da haft mange besøg både her i DK og i særdeleshed i Thailand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 29. December, 2020 https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiAwaHW-fPtAhURr7IKHYI0BngYABACGgJscg&ae=2&ohost=www.google.dk&cid=CAASEuRoKx85HBGu-RcTpQkAbOML4g&sig=AOD64_37rckwsYPW3fcdzyBLHq0sQ9CDpQ&q&adurl&ved=2ahUKEwic9ZnW-fPtAhVE_CoKHT9bA2kQ0Qx6BAgGEAEZleep Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 30. December, 2020 Frederik82 skrev, for 5 timer siden: Kørte faktisk forbi der for ikke så længe siden, men synes ikke det var så diskret? Skal man forbi reception på vejen ind? Hotel Hedegården er hvad du leder efter i Vejle. Reception/restaurant og værelser er i adskilte bygninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 30. December, 2020 Frederik82 skrev, for 6 timer siden: Eftersom jeg er hjemsendt i den kommende periode tænkte jeg at tage på en lille tour de fizz til jylland. derfor søger jeg super diskrete hoteller hvor jeg kan invitere piger forbi uden at de skal forbi reception osv. alle foreslag er velkomne Godt nytår til jer alle Hvor langt mod vest kører du tror du, for kender det perfekte sted totalt diskret ved Blåvands området, og til billige penge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 30. December, 2020 BB Hotel i hhv Aarhus, Vejle, Herning, Frederikshavn er hotel uden receptioner. Du får en kode når du har bestilt og betalt. Koden passer til indgang og værelsesdørene. Nemt og billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 30. December, 2020 Motel Lillebælt i MIddelfart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 30. December, 2020 Livsnyder69 skrev, for 1 time siden: BB Hotel i hhv Aarhus, Vejle, Herning, Frederikshavn er hotel uden receptioner. Du får en kode når du har bestilt og betalt. Koden passer til indgang og værelsesdørene. Nemt og billigt bb hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 30. December, 2020 Der er også Motel Medio tæt på motorvejen syd for Fredericia. Der kan man køre helt hen til værelsesdøren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 30. December, 2020 motel hadsten kan bestilles på nettet...betales på tanken ved siden af...diskret indgang... bruges også af GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 30. December, 2020 Zleep i Kolding Bruges også af GP’ere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg