sergent-254 43 Skrevet 8. Juni, 2013 hej jeg vil meget høre om der ernogle der har haft besøg af Anita fra Randers eller høre om de kunne komme i kontakt med hende jeg har sendt mail sms og ringet til hende mange gange men aldrig fået svar det er surt show Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice Guy 16 Skrevet 8. Juni, 2013 hej jeg vil meget høre om der ernogle der har haft besøg af Anita fra Randers eller høre om de kunne komme i kontakt med hende jeg har sendt mail sms og ringet til hende mange gange men aldrig fået svar det er surt show Er det hende her vi snakker om? http://www.voksenlisten.dk/anita25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 8. Juni, 2013 ja meget svær at komme i kontakt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 9. Juni, 2013 stadig ikke nogen der har prøvet anita 25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 11. Juni, 2013 stadig ikke nogen der har besøg eller besøgt anita 25 det skulle være mærkeligt at der slet ikke er noger der har haft besøg af hende men det kan også være at de vil holde for sig selv og ikke dele oplevelsen med andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg