Hop til indhold
Jb232

Dejligt besøg hos Linda

Recommended Posts

stein skrev, den 7.8.2021 at 17:51:

Jeg synes nu heller ikke de hofter ligner noget der nogensinde har siddet på en mand. Hvor høj er hun?

Jeg vil skyde hende til ca 1,65-1,68 meget velproportioneret

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

ærgerligt med de tatoveringer

De pynter ikke nej. Brysterne er også silikone der ikke er så godt lavet. Men hun giver den gas og er vild med at blive kneppet. God sex, godt blowjob. Hun er meget omkring det bagerste hul. Kyssede mig intenst i anus og slikkede godt med tungen. Det kildede lidt men var dejligt, så hun skubbede lidt til mig, så jeg nærmest lå med spredte ben og røven lidt i vejret så hun kunne komme til. Følte mig lidt som en “voksenbaby” :). Fik masseret prostata godt og grundigt og hun spiller godt op og vil så pludselig kneppes. Want to fuck som hun sagde. 
Pga hendes interesse for det bagerste hul kysser jeg hende ikke. Men et godt knald. 

Redigeret af TheJack
Manglede ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
kongen73 skrev, for 20 minutter siden:

Knalder hun uden gummi ?

Uden at vide det så tror jeg det ikke, der står"no sex whit out" I announce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas. Det spurgte jeg ikke om. Hun er en erfaren kvinde. Er i starten af 40’ erne og ikke 30. Hun er ikke en lille nips som Pim/Joy, men mere som en europæisk kvinde og hun er fast i kødet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synd hendes patter er lavet så dårligt, hun var ellers noget af det mest intense vilde sex jeg har købt mig til. Besøger hende dog gerne igen, på trods af brysterne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 42 minutter siden:

Synd hendes patter er lavet så dårligt, hun var ellers noget af det mest intense vilde sex jeg har købt mig til. Besøger hende dog gerne igen, på trods af brysterne 

Nej det er dårligt håndværk. Til gengæld vil jeg sige, at hvis hun er en ombygget mand, så har den kirurg satme gjort det gjort :) . Så har jeg et par mandlige kolleger han gerne må lave om :-) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...