Hop til indhold
Guest Bødlen

Ny lov

Recommended Posts

Guest Bødlen

@Sutteålen du lader til at have tjek på jura og paragraffer - ku du overtales til at lave et forslag til en sex kontrakt vi mænd kunne udstyre os med når vi 1.køber sex 2. Når vi scorer en kvinde i en eller anden sammenhæng 

venlig hilsen

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bødlen skrev, for 7 minutter siden:

@Sutteålen du lader til at have tjek på jura og paragraffer - ku du overtales til at lave et forslag til en sex kontrakt vi mænd kunne udstyre os med når vi 1.køber sex 2. Når vi scorer en kvinde i en eller anden sammenhæng 

venlig hilsen

Bødlen

Nej, det kan jeg desværre ikke. Hvis man(d) er i tvivl, så lad vær. Det må være mit råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Det et fromt ønske Nanna, men jeg tror i al min pessimistiske mistro ikke det sker. De der idag ikke hører et nej, gør det heller ikke fremover, bare fordi loven er anderledes. Men man kan da håbe, og samtidig håbe at de falske anmeldelser falder. Især de falske anklager kvinder kommer med mod mænd, men som aldrig anmeldes til myndighederne. 

Nu tog du ikke den del med i citatet hvor jeg anerkendte, at det nok var lidt for naivt tænkt. Men optimisme skader heldigvis ikke nogen, så længe man ikke laver lovene efter den. 

Jeg kan virkelig godt forstå, at mænd er meget obs på falske anmeldelser. Det er kvinder også. Som en person med 2 veninder som har været i retten (og vundet.. hurra..) og yderligere 2 som burde have været i retten men aldrig anmeldte, og den tilgang de to første blev mødt med, bebrejder jeg meget på falske anmeldelser. Hvor en kavalergang på et profilbillede hos en ung teenager blev argument i retten for, at hun selv ville have det og anmeldte falsk trods negle kradset til blods på gulvet og sår indvendigt. 

Den skepsis kommer jo blandt andet fordi der er så mange falske anmeldelser i omløb, og jeg synes det er noget af det mest nederdrægtige en person kan gøre mod en anden. At anmelde falsk altså. Kun toppet af reelle voldtægter. 

Ligesom voldtægter kan man bare ikke lovgive sig ud af falske anmeldelser. Som du siger, dem som voldtager gør det uagtet loven, og det samme gælder dem som melder falsk. Lovgivningen kan kun formuleres så den på bedste vis sørger for, at de skyldige, og kun de skyldige, bliver dømt. Der mener jeg ikke, at samtykke lovgivningen har stillet den anklagede værre ift. falske anmeldelser end den tidligere lovgivning, siden anklagen stadig skal bevises.

Jeg tror, at jeg skrev lidt snørklet, beklager hvis pointerne ikke er helt til at se. Sådan er det når noget kommer lidt for nært. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så gik jeg lige ind til nabo kvinden og spurgte om jeg kunne låne en kop sukker, til min te :) 

så bød hun mig på kaffe.. ej byder du ikke på te, sagde jeg så.. ingen te i huset, var meldingen :cry:

så nu er jeg på vej ned og handle en “Earl Grey”, som tak for lån af sukker :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Blue man skrev, for 3 minutter siden:

Så gik jeg lige ind til nabo kvinden og spurgte om jeg kunne låne en kop sukker, til min te :) 

så bød hun mig på kaffe.. ej byder du ikke på te, sagde jeg så.. ingen te i huset, var meldingen :cry:

så nu er jeg på vej ned og handle en “Earl Grey”, som tak for lån af sukker :wub:

Men man må sige, at "Ingen te i huset" var klar udmelding ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Ja ja men det sørge jeg så for, man skal jo ikke give op så let...

som den video viser, så kan hun jo godt undlade at byde på te et par gange... og så pludselig få lyst til, at byde på te... og så skal det jo helst være i huset ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

Det er åbenbart den tid på måneden hvor der ikke gives the :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 11 minutter siden:

Det er åbenbart den tid på måneden hvor der ikke gives the :D

Men man er jo efterhånden ved at blive desparat :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå nu har jeg lige været inde hos nabo kvinden og aflevere en kop sukker og en “Earl Grey” retur, som tak for lån :)

Nå vil du så have den kop te nu, sagde hun så.... Ja Tak :oops: sagde jeg og satte mig med trutmund i sofaen :P

Så kom hun sku ind med en kop te og en småkage :(... nej nej nej den er helt gal med koderne sagde jeg så og viste hende “Tea Consent” på YouTube :rolleyes:

Nårh det kunne du jo bare have sagt, sagde hun så :wub: her kan du altid få “te” ;)

Godt Nytår <3

Redigeret af Blue man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...