boobslover 123 Skrevet 31. December, 2020 Ny på siden, og har været inde og kigge hele min profil igennem. Men har et spørgsmål til hvorfor jeg IKKE kan se hvem der har kigget på min profil? Lige nu står der bare der har været 14 på besøg, men kan ikke se hvem!! Kræver det evt Vip medlemskab eller?? På forhånd tak, og rigtig godt Nytår til jer ALLE.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. December, 2020 Velkommen til. Uden at have været inde på din profil. For det første skal du aktivere din”recent visitor list” For det andet, så er det kun dem der ikke er logget på anonymt, som bliver vist når/hvis de besøger din profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 31. December, 2020 Butch skrev, for 5 timer siden: Velkommen til. Uden at have været inde på din profil. For det første skal du aktivere din”recent visitor list” For det andet, så er det kun dem der ikke er logget på anonymt, som bliver vist når/hvis de besøger din profil. For det første skal du aktivere din”recent visitor list” Og hvor gør man så det henne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Januar, 2021 boobslover skrev, for 17 timer siden: Og hvor gør man så det henne?? Her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg