Jernsvinet 13835 Skrevet 8. Juni, 2013 Spekulerer på om nogen har forsøgt sig med at få lidt tilskud til kørsel - oplever jeg ihvertfald tit, når jeg har et eller andet til salg på Den Blå Avis eller GulogGratis, så vil folk gerne have et forhåndsafslag på typisk kr. 100,- fordi de har langt at køre - og det finder jeg som regel helt i orden, men er det også noget en glædespige kommer ud for? - og evt. accepterer? Gives der f.eks også tilskud til Taxakørsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juni, 2013 Mener du at en pige forsøger at få tilskud til kørslen eller hvad? og det finder jeg som regel helt i orden, men er det også noget en glædespige kommer ud for? - og evt. accepterer? Gives der f.eks også tilskud til Taxakørsel? Normalt er timeprisen vist inkl. kørsel indenfor et bestemt område, og hvis ikke, fremgår det normalt af hjemmesiden. Jeg har ofte aftalt, at jeg henter dem på et nærmere aftalt sted i nærheden af deres bopæl, hvis det er piger jeg kender og som kender mig og som ikke bruger chauffør; så er der ingen grund til at de skal bruge måske DKK 400-500 på transport, da jeg normalt ofte har tid nok. Men det er naturligvis et spørgsmål om gensidig tillid. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 8. Juni, 2013 Mener du at en pige forsøger at få tilskud til kørslen eller hvad? Nej, det var nu den anden vej rundt - om pigerne for at tiltrække kunder langvejs fra/uden eget transportmiddel, evt. må tilbyde dem et afslag i prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 9. Juni, 2013 Nej, det var nu den anden vej rundt - om pigerne for at tiltrække kunder langvejs fra/uden eget transportmiddel, evt. må tilbyde dem et afslag i prisen? Super ide, som jeg gerne vil stemme for. Men måske vanskelig realiserbar. Mon ikke pigerne pludselig vil opleve, at alle kunderne helt tilfældigt har fået bopæl i Godthåb og lige skal have trukket helikopterturen fra :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 9. Juni, 2013 Super ide, som jeg gerne vil stemme for. Men måske vanskelig realiserbar. Mon ikke pigerne pludselig vil opleve, at alle kunderne helt tilfældigt har fået bopæl i Godthåb og lige skal have trukket helikopterturen fra Så skal de vel næsten have penge for at komme :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg