Hop til indhold
Guest Genboen

Dinna i Vejle, Kolding, Odense, Århus, Ålborg og ?? :)

Recommended Posts

Guest Genboen

Af et par omgange har jeg haft tilløb til at besøge Dinna :)

❤️ Dinna en blondine, ægte dansk eksklusiv High Class værtinde .❤️ - Annoncelight

Så lykkedes det med kalenderen, og jeg fik stillet min nysgerrig og mine forventninger :)

Et sted rimeligt tæt på bymidten af Vejle har hun et lille sted - hvor der er skruet dejligt op for varmen i "arbejdsrummet". Tak for det, på en dag hvor det var koldt udenfor :)

Dejlige danske Dinna er den mest varme kvinde - og fræk som bare pokker - jeg har mødt i uendelige tider. Og så er hun bare så sød! :) 

Høje flotte stiletter, selvsidende strømper, frækt lingeri, lange flotte negle og håret sat op til narrestreger, smiler. Hun er usandsynlig nem at føre en samtale med, og fra man træder ind af døren til man er på sengen med Dinna har man fornemmelsen af at have været sammen med hende adskillige gange tidligere. Frække og dybe kys, med en tunge som slet ikke kan lade være, hænder der går på opdagelse på een - og væk var nervøsiteten for at ens lille ven ikke havde samme lyster som een selv. Jeg skal love for at den havde en stjernestund ;)

En fræk og dejligt 69´er og meget mere oralsex efterfølgende, og en kvinde som tændte så meget af - dejligt!

Så var der tid til beskyttelse, og flere stillinger blev afprøvet - øj, øj det var frækt!! Øjenkontakten sidder stadig i mig, uhhh for dejlige fornemmelser i hele kroppen!

Tak for din med - og indlevelse Dinna, jeg oplevede dig så autentisk, så ægte, og helt ukompliceret - jeg kommer så meget igen!! 

Prisen er lidt over hvad jeg finder i Sydvestjylland, men når jeg tænker på hvor mange "fusere" og frustrerende oplevelser jeg har haft herovre, så betaler jeg glædeligt det som denne slags kvalitets samvær koster. Der er langt imellem en tilsvarende stjernestund i Sydvestjylland.

Dinna har en masse livserfaring, og er ligesom mig også et modent menneske. Alderen tør jeg ikke byde ind på, men for mig er det HELT uinteressant i denne forbindelse. Sjældent har jeg mødt så meget energi og så meget lyst til at være tilstede overfor et menneske som ringer på døren.

Men husk - mød vore dejlige kvinder på samme måde som du ønsker at blive modtaget, så er der  basis for en god og gensidig respektfuld samvær - og begge parter kan frigive en masse energier  der kan bruges til lækkert samvær. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genboen
Energy skrev, for 6 minutter siden:

Lyder virkeligt lækkert. Hvad tænker du af alder 40+ eller.  Hvad måtte du slippe.  Tænker at hun skal have chancen

Det med alderen er en størrelse som betyder noget for os, er den for høj forventer vi at det indvirker negativt på det vi vil møde.Vi danner os nogle billeder.

Jeg har svært ved at sætte alder på Dinna, måske skyder jeg helt forkert! Er ikke sikker på at 40+ gør det. Men du møder en meget slank kvinde som er smidig - hendes alderen mærkede jeg ikke, kun min egen ;)

Besøgte for ca. 1 år siden en kvinde i Varde, som også var en moden kvinde. Hun var mærket af årene, på alle måder - det var lige en til fordommene. Men passer man på sig selv og gør noget for at være fit for fight som jeg er helt sikker på at Dinna gør, så betyder alderen ikke noget. 

Pris, tag kontakt til Dinna på dagen - for mit vedkommende må jeg sige at hun ikke kiggede på uret, jeg føler mig rigtig godt behandlet som jeg ikke lægger skjul på :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genboen skrev, for 3 timer siden:

Det med alderen er en størrelse som betyder noget for os, er den for høj forventer vi at det indvirker negativt på det vi vil møde.Vi danner os nogle billeder.

Jeg har svært ved at sætte alder på Dinna, måske skyder jeg helt forkert! Er ikke sikker på at 40+ gør det. Men du møder en meget slank kvinde som er smidig - hendes alderen mærkede jeg ikke, kun min egen ;)

Besøgte for ca. 1 år siden en kvinde i Varde, som også var en moden kvinde. Hun var mærket af årene, på alle måder - det var lige en til fordommene. Men passer man på sig selv og gør noget for at være fit for fight som jeg er helt sikker på at Dinna gør, så betyder alderen ikke noget. 

Pris, tag kontakt til Dinna på dagen - for mit vedkommende må jeg sige at hun ikke kiggede på uret, jeg føler mig rigtig godt behandlet som jeg ikke lægger skjul på :D

Ok det lyder som en lækker oplevelse. Det med alderen er mere en milf ting for mig så det er ikke noget negativ overhovedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...