migigen 201 Skrevet 2. Januar, 2021 Hej Alle og rigtigt godt nytår til jer. Jeg er nyt medlem og har oprettet mig som sådan idag. Jeg har oprettet mig fordi jeg mener at kunne bidrage med mit erfaringsgrundlag Jeg har læst med noget tid, og er især glad for at følge med i Thai Verdenen, men ser naturligvis med andre steder også. Jeg skal gøre hvad jeg kan for at bidrage så meget som muligt af mine sparsomme erfaringer i især thai miljøet. Skænderier GIDER jeg ikke, men jeg kan godt lade en "finke falde fra panden" hvis jeg føler at mine grundværdier overtrædes, og hvem kan ikke det? Derudover kalder jeg normalt en spade for en spade, men ynder også at bruge et høvisk sprog Take care out there, ((And may your good go whit You (Citat Dave Allen)) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 2. Januar, 2021 migigen skrev, for 22 minutter siden: Jeg er nyt medlem Velkommen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 2. Januar, 2021 Blue man skrev, for 6 minutter siden: Velkommen til Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 3. Januar, 2021 migigen skrev, for 6 timer siden: Take care out there, ((And may your good go whit You (Citat Dave Allen)) Såvidt jeg husker, var Dave Allen nu noget bedre til engelsk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 3. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 2 timer siden: Såvidt jeg husker, var Dave Allen nu noget bedre til engelsk Nu skulle Dave bare sige det. Ikke stave det. Så det vides strengt taget ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 3. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 32 minutter siden: Nu skulle Dave bare sige det. Ikke stave det. Så det vides strengt taget ikke Hvad vides strengt taget ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 3. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 58 minutter siden: Hvad vides strengt taget ikke? Hvad skrev du selv? [email protected] skrev, for 4 timer siden: Såvidt jeg husker, var Dave Allen nu noget bedre til engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) [email protected] skrev, for 4 timer siden: Såvidt jeg husker, var Dave Allen nu noget bedre til engelsk Givetvis nok rigtigt, men du forstod det jo godt, ikke sandt? Redigeret 3. Januar, 2021 af migigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 3. Januar, 2021 migigen skrev, for 10 minutter siden: Givetvis nok rigtigt, men du forstod det jo godt, ikke sandt? Jeg forstod også TS uden at føle trang til at kommentere hans evner til stavning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 3. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 2 minutter siden: Jeg forstod også TS uden at føle trang til at kommentere hans evner til stavning Åhhhhh ja, det ser jeg sgu da først nu, det var GOD der skulle ha stået og ikke GOOD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg