Mr.Mr. 16 Skrevet 2. Januar, 2021 Har længe kigget på Sexyclub uden at tage springer. syntes at det ser ud til, IKKE, at være diskret at besøge. Det ser ud til at ligge lige op og ned af et Auto værksted, og op af en lang trappe i gavlen af huset. Tænker det er svært at besøge, uden at blive set af for mange.?? Eller tager jeg fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Nje... Man går ned af en ca. 2 m bred gang som har et højt, næsten uigennemsigtigt hegn. Når man så er oppe på trappen, så er det rigtigt, at man står til frit skue, så der håber man på en vaks telefondame. Det plejer at gå Redigeret 2. Januar, 2021 af Scrap2000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Creek 122 Skrevet 2. Januar, 2021 Det lyder som indgangen til det hedengangne Daisy Club. Ligger det her sted i samme lokaler? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 643 Skrevet 2. Januar, 2021 Creek skrev, for 2 minutter siden: Det lyder som indgangen til det hedengangne Daisy Club. Ligger det her sted i samme lokaler? Nej slet ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 2. Januar, 2021 Creek skrev, for 45 minutter siden: Det lyder som indgangen til det hedengangne Daisy Club. Ligger det her sted i samme lokaler? Nej, det er i Søborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. Juli, 2021 Godt nok sløje tider for branchen i Danmark efterhånden. Tag feks. Sexyclub i Gladsaxe. Et etablissement som tidligere har forkælet os med så fantastiske piger som Laura, Clara/Kira og Alia. Nu blot et komma i branchen. De sidste par år er vagtplanen stort set tom, med kun 1 pige på vagt..måske om ugen! Ved godt at branchen er i knæ, men at det er så svært at få piger til at tage vagter undrer undertegnede. De unge mennesker har åbenbart penge og syntes ikke erhvervet er interessant nok. Hvorfor lukker stedet ikke, hvis det er så svært at få pigerne til at tage vagter? Det samme gælder forresten Cassiopeiastars. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 13. Juli, 2021 Nu ved jeg ikke, om strukturerne i branchen gør, at det ikke er muligt, men det ligner da ellers et ok match, hvis SexyClub med det tyndt besatte program slår sig sammen med @Ak47, som lader til at have pigerne men mangler et lokale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Nu ved jeg ikke, om strukturerne i branchen gør, at det ikke er muligt, men det ligner da ellers et ok match, hvis SexyClub med det tyndt besatte program slår sig sammen med @Ak47, som lader til at have pigerne men mangler et lokale. @AK47? Er det ikke et russisk halvautomatisk skydevåben? Anyway. Kan man få denne AK47 i tale over sommeren. Der burde nok af liderlige pikke derude i sommervarmen, men pigerne mangler (På nær lige hos Pussygalores, som er vores eneste håb her i Storkøbenhavn) Redigeret 13. Juli, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Juli, 2021 (edited) Hmmm... Når man ringer til Sexyclub på det nummer som står på hjemmesiden, er det en telefonsvarer som siger: "Velkommen til telefonsvaren. Indtal venligst din besked..." Og det er selvom der er en pige på vagt? http://sexyclub.dk/vagtplan.php Hvordan foregår det? Er det pigen på vagtplanen som styrer telefonen? Bliver man så ringet op når der er en ledig tid? Ærgeligt at det er så svært at møde danske piger efterhånden.. Redigeret 31. Juli, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 2. August, 2021 Jeg synes nu at det er positivt at SC har fået et noget større udvalg på vagtplanen ifht i foråret hvor den nærmest var tom. Hende den debuterende Sofia ser nu ret interessant ud, i lyset af generel mangel på danske piger, nogen der har mødt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 3. August, 2021 Aventura skrev, den 2.8.2021 at 06:27: Jeg synes nu at det er positivt at SC har fået et noget større udvalg på vagtplanen ifht i foråret hvor den nærmest var tom. Hende den debuterende Sofia ser nu ret interessant ud, i lyset af generel mangel på danske piger, nogen der har mødt hende? Må lige tilslutte mig her, hun ser skøn ud.nogen der har mødtes med hende.? Hvad er hendes højde.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 4. August, 2021 Stadig ingen der har mødtes med Sofia.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 4. August, 2021 Hun ser dæleme sød ud. Go for it, @Aventura og @Thomson, og lad os høre, om hun er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 5. August, 2021 Thomson skrev, den 3.8.2021 at 11:15: Hvad er hendes højde.? 180cm, skriver hun her: https://annoncelight.dk/showad/322417 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 5. August, 2021 ppd skrev, den 31.7.2021 at 20:00: Hmmm... Når man ringer til Sexyclub på det nummer som står på hjemmesiden, er det en telefonsvarer som siger: "Velkommen til telefonsvaren. Indtal venligst din besked..." Og det er selvom der er en pige på vagt? http://sexyclub.dk/vagtplan.php Hvordan foregår det? Er det pigen på vagtplanen som styrer telefonen? Bliver man så ringet op når der er en ledig tid? Ærgeligt at det er så svært at møde danske piger efterhånden.. Det ser sørme ud til at @JenniferRomantica har en lang vagt på stedet i morgen. Forhåbentlig kan det puste lidt liv i stedet. Jeg har aldrig været der, men gik forbi mange gange dengang jeg arbejdede i nærheden. Jeg har aldrig set nogen på vej ind eller ud, men jeg kan forestille mig at man føler sig lidt udsat på toppen af trappen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 5. August, 2021 René skrev, for 11 timer siden: 180cm, skriver hun her: https://annoncelight.dk/showad/322417 Super, må sige at se lækkert ud. nogen der har besøgt hende.? mon det er en jysk godte der er kommet til storbyen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. August, 2021 (edited) Lauersen skrev, for 11 timer siden: @JenniferRomanticaJeg har aldrig set nogen på vej ind eller ud, men jeg kan forestille mig at man føler sig lidt udsat på toppen af trappen. Forstår ikke at man ikke kan citere uden @navn kommer med... anyways. Dengang brunetterne Alia, græskelskende Clara/senere blot Lara og Livlige Laura havde mange vagter hos Sexyclub, så var der virkelig et run ind og ud og næsten kø på trappen. Og med rette: 3 DANSKE studinepiger med hver deres attraktive udseende. Alia med de smukke naturlige runde bryster og store, krøllede hår, ofte sat op og et udseende lidt henad en ung Mariam Zessler fra TV2 News,når vi skulle mødes til hede 30 minutter. Græskelskende Clara ikke så snakkesalig med det lange mørke hår og meget mindre A skål, som var en fornøjelse at prøve i det bageste hul og hun var hjælpsom og smilene at guide nybegyndere til en introduktion til "Græsk til hende". Ingen kys på menuen, for det var ikke kærlighed, og forførelse men mere hård sex, som navnet antød. Smukke og forførende Laura er der skrevet op og ned om herinde. Stadig en af de smukkeste unge danske brunettepiger som har været i branchen i de sidste 10 år og gav ægte kærestefornemmelser hver gang man var sammen med hende. Ballets dronning fra ungdomsuddannelser. Dengang var der travlhed på trappen og da det er sjældnent nu, er jeg glad og taknemmelig over at have havde oplevet 3 så varme, kærlige og sensuelle piger på hver deres feminine måde. Håber Sexyclub er i stand til at tiltrække piger med samme kvalitet i fremtiden. Men har min tvivl, da det er blevet svære at tiltrække smukke yngre studinepiger. Da disse piger havde vagter løb jeg næsten syngene op af trappen så at folk ser dig skal du ikke lægge så meget i. Tænk på, hvor fornøjelig tid som venter i minutterne efter når du kommer ind af døren..og hvor heldige pigerne er, at møde så flotte mænd som os. Redigeret 5. August, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 6. August, 2021 Tilbage ti Sofia Soft, slet ingen der var på visit hos hende i går.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 6. August, 2021 Det ser også sløjt ud hos Romantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 6. August, 2021 Thomson skrev, for 1 time siden: Sofia Soft Måske har denne tråd ikke verdens mest fængende titel. Hvad med at stille spørgsmålet i en ny tråd med pigens navn i titlen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. August, 2021 (edited) xxpeter skrev, for 59 minutter siden: Det ser også sløjt ud hos Romantica Det er noget virkelig skidt. Nogen må snart gøre noget for at få industrien og de danske piger i Storkøbenhavn på rette spor mht. branchen som helhed. Men det må diskuteres i en anden tråd. Redigeret 6. August, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 16. August, 2021 God mandag. min forespørgsel går stadig på Sofia Soft, hvem har mødtes med hende.? Hun har vagter div steder, så der må være nogle der kan give en anmeldes. Thomson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. Oktober, 2021 Rigtig DEJLIGT at vagtplanen efterhånden igen er fyldt ud med forførende navne hos stedet som har givet os så mange gode minder Må det vare med længe. Tak til hver og en. Ingen ønsker at se tomme vagtplaner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmand22 106 Skrevet 15. Oktober, 2021 Jeg har boet i nærheden af "sexyclub" det meste af mit voksne liv. Jeg har aldrig oplevet den som ikke værende diskret. Naturligvis, kommer man om dagen, når autoværkstedet arbejder, så er mekanikerne næppe i tvivl om hvad dit ærinde er, men det høje plankeværk gør alligevel at du føler dig lidt.... Privat. Det værste er faktisk at der ikke er ordentlig parkering i nærheden, man skal hen på nogle af sidevejene. Der har dog også været en voldsom stor udskiftning af piger dernede de sidste mange år. Og det, sammenholdt med lange perioder med fast kæreste, har afholdt mig fra at bruge stedet de sidste år. Jeg husker stadig høje Vicki der tog min GP mødom, hun var guddommelig og fantastisk. Dengang var der service på, og telefondamen vidste præcis hvad pigerne kunne og ville, så man blev gelejdet hen til den rigtige pige på den rigtige dag, hvis man fortalte hvad man gerne ville have, og hvornår man havde tid. Jeg følte mig rigtigt godt taget imod dengang, og vil slet ikke have noget problem med at anbefale stedet til andre, også selvom det er nogle år siden jeg har været på besøg sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 22. Oktober, 2021 Hej . er der nogen som har besøgt blondinebaben Sophia soft ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg