Bum 0 Skrevet 3. Januar, 2021 Jeg har i dag kommunikeret med hende her, men lige pludselig afbrød hun al snak over mail. Har andre prøvet hende.https://annoncelight.dk/showad/310529 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 3. Januar, 2021 Hej. Den kunne være god nok, men der er noget der siger mig at det tyder på noget "scam/hævn/drengestreger)" Tineye fandt ingenting, men lykkes mig at finde billeder på FB. Og pga af dette tvivler jeg på at annoncen er legitim, og at der er nogen der har taget hendes billeder, enten for "hævn" eller en "virkelig dårlig joke" Dette er dog kun MIN teori. Sig endelig til hvis den er "ægte" Jeg har også skrevet til mailen på annoncen med et fordelagtig tilbud, men har ikke fået svar endnu. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 3. Januar, 2021 John41 skrev, for 5 minutter siden: Hej. Den kunne være god nok, men der er noget der siger mig at det tyder på noget "scam/hævn/drengestreger)" Tineye fandt ingenting, men lykkes mig at finde billeder på FB. Og pga af dette tvivler jeg på at annoncen er legitim, og at der er nogen der har taget hendes billeder, enten for "hævn" eller en "virkelig dårlig joke" Dette er dog kun MIN teori. Sig endelig til hvis den er "ægte" Jeg har også skrevet til mailen på annoncen med et fordelagtig tilbud, men har ikke fået svar endnu. Jeg tror John41, har ramt sømmet lige på hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 99 Skrevet 3. Januar, 2021 Tror John har helt ret. Det lugter vist af en 18 årig knægt der ikke fik lov til at kysse hende kl 12 nytårsaften og denne annonce er så hans hævn. Undskylder til pigen hvis det ikke er tilfældet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 3. Januar, 2021 Jeg er enig i at det virker som hævn/chikaneopslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 3. Januar, 2021 Ja har prøvet at sende en mail men mailadressen er ugyldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sander 7 Skrevet 3. Januar, 2021 Skylder vi ikke pige at anmelde annoncen i håb om at den bliver taget ned. Tænk, hvis hendes nabo eller fars kollega besluttede sig for at søge lidt på annoncelight.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18131 Skrevet 3. Januar, 2021 Det virker også mærkeligt ikke at have et eneste billed i undertøj eller lignende på sådan en annonce men kun et billed af hendes ben.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 3. Januar, 2021 Hvis det nu VAR en ung pige , der ville prøve dette af , ville hun nok ikke bruge billeder som dem her ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) Jeg har anmeldt den. Så må det være op til annoncelight at få verificeret ægtheden. Jeg beklager på forhånd overfor pigen hvis den er ægte. Enig med Jennifer i at billederne er "mærkelige" hvis den er ægte, og der er utroligt få danske piger, der står frem med ansigtsbilleder. Redigeret 3. Januar, 2021 af Elprebsi 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 3. Januar, 2021 Jeg syntes i skal stoppe med at skrive til den mail i annoncen, jeg er sikker på der sidder i lille stakkels pige der intet ved om at hun pludselig er prostitueret, i burde tænke jer om inden i skriver mere. Der sidder lille snotnæse med bumser i hele fjæset og tandbøjle og morer sig over den her annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 3. Januar, 2021 Elprebsi skrev, for 30 minutter siden: Jeg har anmeldt den. Så må det være op til annoncelight at få verificeret ægtheden. Jeg beklager på forhånd overfor pigen hvis den er ægte. Enig med Jennifer i at billederne er "mærkelige" hvis den er ægte, og der er utroligt få danske piger, der står frem med ansigtsbilleder. Jeg har også anmeldt annoncen. Stærkt Elprebsi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 3. Januar, 2021 John41 skrev, for 1 time siden: Hej. Den kunne være god nok, men der er noget der siger mig at det tyder på noget "scam/hævn/drengestreger)" Tineye fandt ingenting, men lykkes mig at finde billeder på FB. Og pga af dette tvivler jeg på at annoncen er legitim, og at der er nogen der har taget hendes billeder, enten for "hævn" eller en "virkelig dårlig joke" Dette er dog kun MIN teori. Sig endelig til hvis den er "ægte" Jeg har også skrevet til mailen på annoncen med et fordelagtig tilbud, men har ikke fået svar endnu. Hej må jeg spørge hvordan du kan søge et billede på fb - fordi jeg spørger er at jeg har 3 personer på et billede jeg gerne vil finde, men kender ikke deres navne - det er intet med noget frækt at gøre - jeg har været udstationeret - og vil gerne finde en famile, har kun faderen, og 2 brødre på billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 3. Januar, 2021 Det hele lugter langt væk og det undrer mig at AL endnu ikke har fjernet annoncen. Der er ingen piger der optræder på denne måde foran "slægtsgården". Og idioten der har moret sig med at chikanere hende, har da også formået at strikke en forbavsende prisliste sammen - bemærk prisen for 60 min: 15 min. Quickie 500 30 min. 700 45 min. 900 60 min. 2100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 3. Januar, 2021 fræk6 skrev, for 58 minutter siden: Hej må jeg spørge hvordan du kan søge et billede på fb - fordi jeg spørger er at jeg har 3 personer på et billede jeg gerne vil finde, men kender ikke deres navne - det er intet med noget frækt at gøre - jeg har været udstationeret - og vil gerne finde en famile, har kun faderen, og 2 brødre på billede Der er en funktion på facebook der hedder billedegenkendelse, men hvis de billeder du har er gamle, så bliver det nok svært at bruge den funktion. Den fungere sådan at dit ansigt bliver genkendt fra andre billeder du har lagt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 3. Januar, 2021 klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden: Der er en funktion på facebook der hedder billedegenkendelse, men hvis de billeder du har er gamle, så bliver det nok svært at bruge den funktion. Den fungere sådan at dit ansigt bliver genkendt fra andre billeder du har lagt ud. Tak for info, billederne er fra 1993 så de ikke ikke så nye - men det skal da prøves - jeg prøver at søge efter den funktion - tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 3. Januar, 2021 klinikfuckers skrev, for 20 minutter siden: Der er en funktion på facebook der hedder billedegenkendelse, men hvis de billeder du har er gamle, så bliver det nok svært at bruge den funktion. Den fungere sådan at dit ansigt bliver genkendt fra andre billeder du har lagt ud. Hvor finder man den funktion? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 3. Januar, 2021 krampe skrev, for 11 minutter siden: Hvor finder man den funktion? krampe skrev, for 12 minutter siden: Hvor finder man den funktion? Google dig frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 4. Januar, 2021 Bum skrev, for 16 timer siden: Jeg har i dag kommunikeret med hende her, men lige pludselig afbrød hun al snak over mail. Har andre prøvet hende.https://annoncelight.dk/showad/310529 Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18131 Skrevet 6. Januar, 2021 Elprebsi skrev, den 3.1.2021 at 18:28: der er utroligt få danske piger, der står frem med ansigtsbilleder. Meeen vi er altså stadig nogen.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 6. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Meeen vi er altså stadig nogen.. Og det er vi nogen der er glade for... Hvis du så bare var lidt tættere på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg