Hop til indhold
Guest Bødlen

Fucx

Recommended Posts

Guest Bødlen

Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans

Havde det i marts måned og var syg i 7 - 8 uger, så ved det, influenza gange 10 var mit forløb .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Føler med d'herrer. Jeg håber du kommer ovenpå indenfor rimelig tid, med minimale efterdønninger @Bødlen God bedring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans
Bødlen skrev, for 11 timer siden:

Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere

jeg er ellers en sund og rask mand i min bedste alder, så der er ingen garantier her i livet, havde ondt i lunger flere uger efter samt hovedpine og træthed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 20 timer siden:

Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen 

Ønskes hurtigt bedring :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...