skivemd 326 Skrevet 4. Januar, 2021 Hey Guys som overskriften antyder er jyden kørt forkert ved Fredericia og kørte lidt for langt.. Jeg er havnet i indre by og sidder og leder efter godt selskab, men jagtmarkerne er noget fremmede for mig og håber en venlig sjæl kan henvise mig til en babe i alderen 18 - 35, gerne slank. Jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 4. Januar, 2021 Tag Metroen til Nordhaven og besøg Victoria. Jeg ved ikke, hvorfor hun har fjernet de fleste af billederne - hun er eller slank og ser mega godt ud. Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 6. Januar, 2021 Rust in Peace skrev, den 4.1.2021 at 22:23: Tag Metroen til Nordhaven og besøg Victoria. Jeg ved ikke, hvorfor hun har fjernet de fleste af billederne - hun er eller slank og ser mega godt ud. Link Tak for svar hende kigger jeg lige nærmere på Jeg fik besøg af en lækker sugarbabe i går aftens, som jeg hyggede lækkert med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 6. Januar, 2021 Hello @skivemd can you share the sugar babes Snapchat name? Perhaps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 6. Januar, 2021 meUsex skrev, for 1 minut siden: Hello @skivemd can you share the sugar babes Snapchat name? Perhaps Hey Sorry, but the girl do not accept this. Otherwise ofcause. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 6. Januar, 2021 Fair enough. Have a nice evening 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg