Hop til indhold
hamdenlange123

Holsted FRÆK DANSK 22 årig

Recommended Posts

Guest KingMats

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=958

Kender hende dog ikke. hun ser flot ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelse fra KBH her: 

Hun er en af dem jeg helst ville besøge, men ak - jeg holder mig på måtten her i denne forbandede tid. 

Hun er et rigtig godt bud på mit første besøg, når jeg vover mig ud igen. Håber hun bliver ved med at besøge det jyske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke at billederne er af den rigtige pige, som kommer til Esbjerg i morgen. Der er også noget med tlf numrene som ikke er de samme i overskriften som sammen med billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bum skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tror ikke at billederne er af den rigtige pige, som kommer til Esbjerg i morgen. Der er også noget med tlf numrene som ikke er de samme i overskriften som sammen med billederne.

Nu du siger det, tror jeg faktisk også at hun plejer at annoncere med en snapchat i sine annoncer (altså den rigtige på billederne). 

RETTELSE: DET ER SAMME NUMMER I ANNONCEN SOM PÅ HENDES SNAP. Den skulle være god nok. 

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bum skrev, den 5.1.2021 at 17:18:

Jeg kommer ikke til Esbjerg i morgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jorgenkirkehansen skrev, den 6.1.2021 at 15:23:

Det er pigen.. hun er køn med flot krop.. men jeg ved fra tidligere at hun yder en dårlig/elendig service.. hold jer væk drenge

Lad mig høre, måske det slet ikke var mig ?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...