ashcamp 16 Skrevet 5. Januar, 2021 Har et lille sjovt spørgsmål: Er der nogle af jer der har skulle besøge en glædespige og så da i kom dertil var det en i kendte. deri tænker jeg Vennekredsen, skolen, familien (meget uheldig hvis det var det) eller på andre måder at man kendte dem. Har selv kommet ind til en jeg er gået i parallel klasse med. Det var lidt underligt men da vi kom over det så var vi jo der begge af en grund, så i gang med sagerne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 5. Januar, 2021 ja lidt noget lort hvis du går ind på et bordel og ser din mor Har ikke været sammen med en GP jeg var nærevenner med, men har været med en jeg gik på universitet sammen med, vi snakkede dog kun sammen 2-3 gange kort. Hun er virkelig køn, men virkelig ikke god i denne branche da der var klart at det kun var for pengene og hun allerede var kørt træt i det. Moralen er, lad vær med at læs sociologi, du ender på et bordel 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 5. Januar, 2021 ashcamp skrev, for 20 minutter siden: Har et lille sjovt spørgsmål: Er der nogle af jer der har skulle besøge en glædespige og så da i kom dertil var det en i kendte. deri tænker jeg Vennekredsen, skolen, familien (meget uheldig hvis det var det) eller på andre måder at man kendte dem. Har selv kommet ind til en jeg er gået i parallel klasse med. Det var lidt underligt men da vi kom over det så var vi jo der begge af en grund, så i gang med sagerne Jeg havde haft en i kikkerten fra seductiongirls, men nåede aldrig at besøge hende og heldigvis for det. Det var min kammerats eks og moren til hans barn Hun havde åbenbart arbejdet på lagenerne i alt den tid de havde været sammen (uden han vidste noget) 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. Januar, 2021 Romeo skrev, for 32 minutter siden: Moralen er, lad vær med at læs sociologi, du ender på et bordel Jeg havde faktisk mistanken......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. Januar, 2021 For en del år siden var jeg på udebane i Århus, og fandt et lille sted i Grønnegade, da jeg ankom var der optaget. Gik lidt frem og tilbage på gaden, til jeg så en mand forlade stedet. Gik ned og bankede på og blev vist ind i "bollerummet" af telefondamen. Sad lidt og ventede, et kort bank og ind kom, en af mine gamle klasse kammarater fra folkeskolen. Lige da hun kom ind genkendte hun mig ikke, men da jeg rejste mig for, at hilse på, blev kun stiv i kroppe og der kom et forsigtig hej xxxx, vi havde sidst set hinanden et par år tidliger til vores 10 års jubilæumsfest. Efter lidt smalltalk, blev vi enig om, at vi begge var på udebane og ikke havde noget imod, at have sex med hinanden. Og vi havde en fornøjelig time sammen Da vi skidtes blev vi enig om, at vi skulle prøve, at holde os fra, at mødes igen. Og det er lykkes, bortset fra et par gange i Bilka. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 5. Januar, 2021 Jeg var en dag på job. Syntes godt gæsten jeg lukkede ind så bekendt ud og fandme om det ik var en jeg kendte godt, fra mine unge dage. Fik total stress og fløj ud til min veninde... Hvad HELVEDE gør man lige. Jeg gik ind igen og sagde - Hej S.... Hvad fanden laver du her, han sagde det samme. Vi blev enige om det nok var bedst han gik igen . Det var ik sjovt! 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Prøvet det modsatte, har også skrevet om det i en tråd, jeg ikke kan finde. Det var i mine mere blufærdige dage, hvor jeg kørte mere end 100 km til en større by for at være anonym. Jeg besøgte en skøn, ung og slank pige, og det udviklede sig til flere besøg. Så en dag mens jeg betragtede bøfferne i køledisken hos den lokale Aldi, løftede jeg blikket, og der stod hun på den anden side. Hun benyttede samme teknik for at være anonym, men det hjalp ingen af os. Det udviklede sig til mange sparede liter diesel til gensidig fornøjelse. Og dog, her kommer det. Kender du din GP privat? - Side 2 - Hyggesnak - Eroguide.dk Redigeret 5. Januar, 2021 af Onslow 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 5. Januar, 2021 Da jeg var ung 1. G`er kom jeg lidt hjemme hos en pige fra min klasse, bare som klassekammerater. Hendes storesøster var 4 år ældre og flyttede hjemmefra da vi gik i 2. G. I 3. G havde jeg sex med pigen fra min klasse, sådan lidt on/off efter fester og sådan, men vi blev aldrig rigtig kærester Da jeg flere år efter gymnasietiden, besøgte et bordel, så var det pigens storesøster, der kom ind ad døren i fransk lingeri. Jeg blev lidt befippet, men sagde ikke noget, for jeg viste ikke om hun kunne huske mig (besøgte jo kun hendes lillesøster få gange i 1. G og sammen med andre klassekammerater). Jeg gennemførte mit forehavende på en halv time med det hele og da vi lå nøgne på sengen bagefter sagde hun... “tak for turen (og så mit navn)”, mens hun grinede. Så grinede vi begge to og selvom det var en god tur, så kom jeg aldrig igen. Søstre og den dag i dag ved jeg ikke, om jeg er den eneste af os der ved, at jeg har været med dem begge . Også derfor jeg ikke kom igen, det kunne jeg ikke lige arbejde med på det tidspunkt, desværre 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 5. Januar, 2021 Jeg har flere gange besøgt en af de ofte og velanmeldte anmeldte piger. På et tidspunkt kom vi under snakken efter sexen til at opdage at vi har arbejdet sammen for en del år siden. Det var helt uproblematisk for os begge og vi griner bare af det. Det er ikke noget problem for nogen af os og jeg glæder mig bare over at hun har brugt tiden på at få nogen lækre babser K 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 5. Januar, 2021 Jeg har haft 2 oplevelser. Uden det er blevet de store dramaer. Første gang da jeg besøgte en tidligere ofte velanmeldt kvinde herinde. Det viste sig, at kvinden var en del af min vennekreds og jeg ofte havde været til festlige arrangementer med hende og hendes mand. Og manden var vidende om hendes bi-job. Det var lidt akavet i starten, men vi gennemførte seancen, hvorefter jeg besøgte hende igen flere gange. Hun var en super fræk pige, men jeg måtte stoppe, da jeg ikke var vild med tanken om, at hun fortalte det til sin mand, og det føltes forkert når vi efterfølgende mødte hinanden alle 3 til forskellige arrangementer. Men fræk det var hun. Anden gang var omvendt. En kvinde som jeg havde besøgt flere gange mødte jeg til nogle venners fest også sammen med hendes mand. Det var lidt sjov at udveksle blikke og i løbet af aftenen, så mødtes vi også til en dans uden at nogen af os nævnte den anden relation. Siden har jeg mødt hende og hendes mand flere gange til vores fælles venners fester, hver gang med diskrete blik, små smil og et par danse uden at nævne “det”. Sjov nok så foreslog en af brødrene herinde på et tidspunkt, at vi skulle lave en trekant med hende. Han havde allerede lavet aftalen med hende, men jeg måtte sige nej. Verden er fuld af sjove oplevelser 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 6. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 12 timer siden: Verden er fuld af sjove oplevelser Du er en sand gentleman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 6. Januar, 2021 Vendelboen skrev, for 8 timer siden: Du er en sand gentleman Gentlemen have more Fun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 7. Januar, 2021 Jeg har prøvet at min store folkeskole kærlighed pludselig stod i døren Vi grinede lidt af situationen men ind kom han da og vi fik hygget 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 7. Januar, 2021 Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden: Jeg har prøvet at min store folkeskole kærlighed pludselig stod i døren Så fik du skovlen under ham til sidst... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 7. Januar, 2021 Blue man skrev, Lige nu: Så fik du skovlen under ham til sidst... Det må man sige jeg gjorde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 7. Januar, 2021 Frodige Misser skrev, Lige nu: Det må man sige jeg gjorde Sig mig... bor du i campingvogn.. er det ikke koldt for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 7. Januar, 2021 Blue man skrev, Lige nu: Sig mig... bor du i campingvogn.. er det ikke koldt for tiden Bor skam ikke i campingvognen- den bruges blot til besøg og har heldigvis varme jeg kan tænde for derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 7. Januar, 2021 Frodige Misser skrev, Lige nu: Bor skam ikke i campingvognen- den bruges blot til besøg og har heldigvis varme jeg kan tænde for derude Ja for ellers er de meget små Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 7. Januar, 2021 Blue man skrev, for 1 minut siden: Ja for ellers er de meget små Hehe ja det kan vi ikke have jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 317 Skrevet 7. Januar, 2021 Blue man skrev, for 17 minutter siden: Sig mig... bor du i campingvogn.. er det ikke koldt for tiden CAMPINGVOGN! Hvordan kan du udlede det af den forgange konversation? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 7. Januar, 2021 Anonym bruger skrev, for 47 minutter siden: CAMPINGVOGN! Hvordan kan du udlede det af den forgange konversation? Kig på “frodige misser” indlæg og kig så nederst, der er en lille fodnote, med en lille reklame 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 317 Skrevet 7. Januar, 2021 Blue man skrev, for 5 timer siden: Kig på “frodige misser” indlæg og kig så nederst, der er en lille fodnote, med en lille reklame Der er ingen fodnote på når jeg ser det på telefonen. jeg fandt en pc og kan konkludere at resultatet er forskelligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 8. Januar, 2021 Sådan ser det ud på min PC : Skrevet for 17 timer siden Blue man skrev, for 17 timer siden: Ja for ellers er de meget små Hehe ja det kan vi ikke have jo Citér indlæg Kan besøges i egen privat campingvogn på midt Falster❤️ **** Ring/Sms 52827060***** Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. Januar, 2021 Alle kvinder jeg kender er for snerpede til at åbne deres ben i bytte for penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosplay-Akihibara 50 Skrevet 10. Januar, 2021 For cirka halvandet år siden. Jeg var på et såkaldt lovehotel. Jeg var der med en sød pige.. Det er ikke hende det handler om, men på vej ud kommer et par i mod os. Pludselig stivner kvinden og forsøger at gemme sig bag manden. På det tidspunker tænker jeg ikke så meget over det, gangen er ikke bred nok til at fire mennesker kan passere hinanden på rad, så jeg fortsætter udenfor, skilles med pigen, går ned i metroen og tager hjem. Efter knap 2 timer banker det på min dør. Jeg åbner og ser at det kvinden som vi passerede på lovehotellet, der blot får fremstammet, "sig ikke noget til min ægtemand". Først nu går det op for mig at kvinden der stivnede på hotellet er min overbos kone, og manden hun var der med ikke er hendes ægtemand. - Jeg er sidenhen flyttet og har naturligvis intet nævnt til hendes mand. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg