Kim 0240 491 Skrevet 6. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/296621 Havde en aftale med hende tirsdag aften om et besøg i 30 min til 800, vi havde aftalt tidspunkt og hun havde sendt en adresse så jeg troede alt var ok men jeg skulle blive klogere. Da jeg var tæt på adressen skrev jeg til hende men fik ikke noget svar, ventede 5 min mere og skrev igen stadigvæk intet. Skrev så til hende at hun åbentbart var fake og kørte hjem igen, ca en time senere skrev hun at der var kommet en anden kunde som betalte 2000 for en time så ham havde hun taget i stedet for mig. Da jeg skrev at det syntes jeg ikke var fair når vi nu havde en aftale, skrev hun bare tak. Skrev så tak for en dårlig behandling og at jeg ville anmelde hende på eroguide, svarede hun at jeg skulle finde en anden pige og lade hende være i fred, svarede at jeg ikke kunne finde på at besøge hende efter den behandling men stadigvæk vil anmelde hende. Hendes svar var at hun tjente en masse masse penge og ikke havde brug for mine 800, og det er jo godt for hende hvis det passer. Ved ikke om der er andre der har oplevet noget lignende med hende men tænkte lige jeg ville advare andre da det jo nok ikke er sidste gang at hun laver dette nr. Kim 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 6. Januar, 2021 Hun ser ellers lækker ud - men super dårligt af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 6. Januar, 2021 Det tror jeg måske mange på et eller andet tidspunkt har oplevet, men måske uden at vide det præcist. Jeg er også (heldigvis sjældent) blevet brandt af før en aftale, med en eller anden undskyldning, eller tiden er blevet skubbet en time. Og så kan man jo godt få den tanke at der lige kom én ind fra siden, som havde bestilt mere end jeg. Det er selvfølgelig ikke i orden, og trådstarter er jo ikke engang blevet informeret om at aftalen er ændret. Men det er nok bare sådan gamet er - og især lige nu hvor det er købers marked. Det er jo nok ikke altid som i supermarkedskøen desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 6. Januar, 2021 Billederne virker en anelse for professionelle i opsætningen og samtidig uskarpe og underligt beskåret. Så måske ham der betalte 2000 ikke fik fuld valuta for pengene og også blev skuffet over det han rent faktisk så da han kom frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sporty 20 Skrevet 6. Januar, 2021 Tvivler på billederne passer hvis man kigger her... https://anassexdiary.com/superb-suns-her-fake-tits-smooth-chocolate-bubble-butt/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 6. Januar, 2021 kontaktede hende via sms i weekenden hvor hun var i Vejle kontaktede hende lige som hun have lagt annoncen på. hun skrev at hun var i århus nu. men måtte gerne komme til hende der nej takkede nej tak. men kan se hun at hun har skiftet navn og en ny annonce.men i den har hun ``glemt`` at ændre det gamle navn... så tror bare man skal holde sig langt væk.... Fake... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 8. Januar, 2021 stor skrev, den 6.1.2021 at 14:30: kontaktede hende via sms i weekenden hvor hun var i Vejle kontaktede hende lige som hun have lagt annoncen på. hun skrev at hun var i århus nu. men måtte gerne komme til hende der nej takkede nej tak. men kan se hun at hun har skiftet navn og en ny annonce.men i den har hun ``glemt`` at ændre det gamle navn... så tror bare man skal holde sig langt væk.... Fake... Tror du har helt ret, havde spurgt hende om det var hende på billederne jeg ville møde og dette bekræftede hun. Skrev at hvis det ikke var så ville jeg bare gå igen. Kim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 8. Januar, 2021 Big3lover skrev, den 6.1.2021 at 08:30: Det tror jeg måske mange på et eller andet tidspunkt har oplevet, men måske uden at vide det præcist. Jeg er også (heldigvis sjældent) blevet brandt af før en aftale, med en eller anden undskyldning, eller tiden er blevet skubbet en time. Og så kan man jo godt få den tanke at der lige kom én ind fra siden, som havde bestilt mere end jeg. Det er selvfølgelig ikke i orden, og trådstarter er jo ikke engang blevet informeret om at aftalen er ændret. Men det er nok bare sådan gamet er - og især lige nu hvor det er købers marked. Det er jo nok ikke altid som i supermarkedskøen desværre. Hvis hun havde skrevet det til mig så havde vi nok også fundet ud af det, men det valgte hun så ikke at gøre. Kim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg