Hop til indhold

Recommended Posts

Der ligger en video af hende på xhamster, hvor det vist skal forestille et BJ, men der i stedet bliver rykket lidt hjælpeløst i pølsen. Jeg er ikke imponeret.

Har lidt svært med hendes ansigt,, det ser underligt ud? Men en pose over hovedet eller en tur bagfra kunne vel gøre det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

Er det her ikke et forum, hvor man har tolerance og åbenhed overfor hvem der gør hvad med hvem, hvor og hvordan man gør det. :huh:

@Miller223 Stiller et reelt spørgsmål, så hvorfor komme med de nedladne bemærkninger. Tak @Blækspruttemanden
<3

Sentio 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Advokat1 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan bekræfte, at hun giver sig fuldt ud i sengen :) Hun har en meget smuk lolitakrop, hvis man er til det  (på trods af at hun nu har passeret de 30). Hun er som udgangspunkt ganske rimelig med sugar - men hun kan godt lide at holde fest, så hvis man tager udgifterne til bobler, drinks, snacks m.v. med kan det da godt være, at nogle vil synes, at hun er dyr i drift. Men kedelig er hun i hvert fald ikke :)

Hvor dælen har du 30 år fra, hun er 24

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 minutter siden:

Hvor dælen har du 30 år fra, hun er 24

Se ovenfor - jeg beklager, at jeg blandede et par tråde sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Advokat1 skrev, for 7 minutter siden:

Se ovenfor - jeg beklager, at jeg blandede et par tråde sammen.

Hehe, ja tror jeg da

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
KindKiddo skrev, for 2 timer siden:

Hun bor i Spanien nu, så jeg tænker ikke, hun gør sig på markedet herhjemme længere? 

Spanien er et stort land, en skam hun ikke skriver hvor hun bor, by/landsdel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62

Og ikke for at afspore samtalen, men er der mon andre unge kvinder  fra div. tv bolle programmer der er på sugardaters.dk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Der ligger en video af hende på xhamster, hvor det vist skal forestille et BJ, men der i stedet bliver rykket lidt hjælpeløst i pølsen. Jeg er ikke imponeret.

Har lidt svært med hendes ansigt,, det ser underligt ud? Men en pose over hovedet eller en tur bagfra kunne vel gøre det ;)

Nogen der har et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville IKKE turde at sætte noget op. Hendes mentale tilstand og hang til offentlighedens opmærksomhed gør at jeg nok vil frygte at blive eksponeret ud over hvad smart er... Samtidigt synes jeg det er lidt synd - uanset hvor godt et knald nogle hævder hun kan være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JyskMand35 skrev, for 6 minutter siden:

Hun er pisse fræk, kan desværre kun finde 2 videoer af hende

Mindst 3 :-):

https://xhamster.com/videos/samantha-kneppes-14410566

https://xhamster.com/videos/danish-deepthroat-xhLBFxA

https://xhamster.com/videos/danish-girl-pussy-play-xhATZ3k

(strammer godt rundt om shampoo/flasken ved 9:54 !)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Fantastisk så er der en til en spiller senere. Håbede på at hun havde lavet flere, hun er godt nok fræk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 24 minutter siden:

99,9% af de piger vi omtaler herinde er væsentlig kønnere end Fie Laursen ....

Ja, og de har ikke den uklædelige kartoffeltud, som Fi(ss)e Laursen render rundt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...