Hop til indhold

Recommended Posts

GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Citat fra Sex og hor: "- Jeg skreg op til himlen: Allah, vis mig, giv mig mine hunde, og så har du en ny tilbeder".

Når jeg tænker på Fie Laursen, tænker jeg på et vederstyggeligt menneske, der gør verden til et dårligere sted!........AMEN!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes sku hun er blevet lidt halvfed af alt det pølse. Ville sku hellere kneppe hende da hun deltog i paradise hotel. 

fie-laursen-lenny.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 18.1.2021 at 18:21:

Når jeg tænker på Fie Laursen, tænker jeg på et vederstyggeligt menneske, der gør verden til et dårligere sted!........AMEN!!!

Haha - jeg tænker op legemliggørelsen af Gentleman Finn.:D

Nu er jeg så gået hen og blevet muslim, ludoman,  sugardater... Gad vide hvad det er i næste uge:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand
MrLovaLova skrev, den 7.1.2021 at 08:41:

Der ligger en video af hende på xhamster, hvor det vist skal forestille et BJ, men der i stedet bliver rykket lidt hjælpeløst i pølsen. Jeg er ikke imponeret.

Det er så ikke helt rigtigt, det blev solgt på den der side som HJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fie har på ingen måde min interesse. Men jeg synes folk skal passe på med at dømme hende, da hun tydeligvis er mental syg, og det ligger i mental sygdom, at man handler udenfor normerne.

Stakkels pige, forældre og familie.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, den 22/1/2021 at 13:44:

Nu er jeg så gået hen og blevet muslim, ludoman,  sugardater... Gad vide hvad det er i næste uge:lol:

blob.thumb.png.7a76e7777bce1eebc42412df37d9e9ee.png

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, den ‎22‎-‎01‎-‎2021 at 13:44:

Så er hun vel gravid, og faren er vel Allan :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio
Liderbukken skrev, den 16.1.2021 at 23:25:

99,9% af de piger vi omtaler herinde er væsentlig kønnere end Fie Laursen og at dømme efter de her videoer, så er de også meget bedre til at dyrke sex. 

Ligesom alle mænd her inden på EG .... de er også 99,9 % kønnere end alle andre mænd og måske 100% bedre til at dyrke sex end mænd som ikke er på EG :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har tydeligvis nogle problemer, men den måde om omtales på her, uden at hun selv har gjort eller sagt noget.... er frastødende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...