Default User 1033 Skrevet 23. Marts, 2021 Det er ganske vist. Massageklinikkerne må åbn efter påske. De burde åbne telefonerne NU, så man kan bestille tid. Hader at stå i kø. Der bliver run på. Glæder mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Marts, 2021 Statsminister Mette Frederiksen (S) oplyser, at liberale erhverv som frisører og MASSØRER ÅBNER 6. APRIL i genåbningsaftale Desuden vil der fortsat være krav om mundbind eller visir. Der indføres et krav om et Coronapas, der viser, om man er vaccineret, eller har en negativ coronatest. Fra slutningen af marts vil appen "MinSundhed" fungere som et simpelt coronapas, indtil "en mere avanceret og brugervenlig app bliver lanceret", lyder det i aftaleteksten. Det mere avancerede coronapas forventes klar i slutningen af maj. Ovenstående fra TV2.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Marts, 2021 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: Ja, men der skrives også om, at det kræver en negativ test, som er max 72 timer gammel, for at måtte benytte liberale erhverv's services. Hvis massageklinikker også må åbne i den forbindelse, mon så både glædespige og gæst, skal kunne vise hinanden en negativ test der er max 72 timer gammel. Kan man overstrege ens navn, når man viser en gyldig negativ test. Jeg har i øvrigt, om alt går vel fået tid hos frisøren den 14/4 Venlig hilsen Rejsenetværk Mette Frederiksen oplyser, at liberale erhverv som frisører åbner igen 6. april i ny genåbningsaftale, så den aftale holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 223 Skrevet 23. Marts, 2021 Gode nyheder! Med vil der være mundbindskrav også når man er på tomandshånd med pigen på værelset? Jeg er en stor tilhænger af sikker sex, men at tungekysse og slikke fi**e med mundbind på ville nok ikke være helt det samme... Men overordnet set er det rigtig gode nyheder. Nu håber jeg bare på at det bliver mulig for Svenskere (måske med en negativ test) at komme til Danmark i 2021. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 23. Marts, 2021 ppd skrev, for 4 timer siden: Mette Frederiksen oplyser, at liberale erhverv som frisører åbner igen 6. april i ny genåbningsaftale, så den aftale holder. Ja det er fint nok, men bliver det sådan her når man går på bordel? Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden: Ja, men der skrives også om, at det kræver en negativ test, som er max 72 timer gammel, for at måtte benytte liberale erhverv's services. Hvis massageklinikker også må åbne i den forbindelse, mon så både glædespige og gæst, skal kunne vise hinanden en negativ test der er max 72 timer gammel. Kan man overstrege ens navn, når man viser en gyldig negativ test. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 23. Marts, 2021 Hvis man kan påvise at man tidligere har været smittet med coronavirus, behøver man ikke en negativ test eller vaccine, så er man immun. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-03-22-de-liberale-erhverv-aabner-efter-paaske?fbclid=IwAR2PAbLyEbnpqC9QEgGF5V-BouRMl37HjX8BnyjSVnPtwlvosHisM7n_y9Y Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 23. Marts, 2021 Ja Zukla Men vil piger og mænd vise hinanden, hinandens Covid 19 pas? Det nytter jo ikke, hvis både piger og mænd bliver væk på grund af den regel. Selv om pigerne godt må holde åben. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 23. Marts, 2021 Det her er da en helt søgt debat. Der er da kun ekstremt få af os - hverken GP'ere eller kunder - der kunne drømme om at vise corona pas eller have mundbind på - hverken nu eller efter den 6. april. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 23. Marts, 2021 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Ja Zukla Men vil piger og mænd vise hinanden, hinandens Covid 19 pas? Det nytter jo ikke, hvis både piger og mænd bliver væk på grund af den regel. Selv om pigerne godt må holde åben. Venlig hilsen Rejsenetværk Nej det behøver man kun at vise til telefondamen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 23. Marts, 2021 Dr. Duck skrev, 1 time siden: Det her er da en helt søgt debat. Der er da kun ekstremt få af os - hverken GP'ere eller kunder - der kunne drømme om at vise corona pas eller have mundbind på - hverken nu eller efter den 6. april. Man kan også bruge visir, jeg har allerede købt et visir til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 23. Marts, 2021 Zukla skrev, for 1 minut siden: Nej det behøver man kun at vise til telefondamen. Meget interessant - tak for den Zukla Spørgsmålet er jo i grunden, om kravet om at skulle vise et Corona Pas går begge veje, eller ikke? Altså en tjener skal næppe vise gæsten sit Covid 19 pas, men skal nok bare bede om at se gæstens. Som jeg har forstået det, så åbner branchen under sammenligning med branchekoder, der må holde åben mod at kræve forevist patienter, klienter og gæsters Covid 19 pas. Det lyder som en praktisabel procedure, at kun gæsten viser teledamen, hvor en sådan findes sit Covid 19 pas, og måske med en finger over sit navn. Kunne være interessant med piger og steders bidrag med, hvordan de fortolker kravet om at skulle se et Covid 19 pas. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 23. Marts, 2021 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Meget interessant - tak for den Zukla Spørgsmålet er jo i grunden, om kravet om at skulle vise et Corona Pas går begge veje, eller ikke? Altså en tjener skal næppe vise gæsten sit Covid 19 pas, men skal nok bare bede om at se gæstens. Som jeg har forstået det, så åbner branchen under sammenligning med branchekoder, der må holde åben mod at kræve forevist patienter, klienter og gæsters Covid 19 pas. Det lyder som en praktisabel procedure, at kun gæsten viser teledamen, hvor en sådan findes sit Covid 19 pas, og måske med en finger over sit navn. Kunne være interessant med piger og steders bidrag med, hvordan de fortolker kravet om at skulle se et Covid 19 pas. Venlig hilsen Rejsenetværk Alle har ret til at se alles covid 19 pas med navn, men ellers drejer det sig om fælles tillid, det er kun hvis politiet kommer at man har pligt til at vise covid 19 pas samt oplyse navn, adresse og fødselsdato. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2021 Zukla skrev, for 3 timer siden: Man kan også bruge visir, jeg har allerede købt et visir til det. Hvodden slikker man fisse med viser monteret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2021 Zukla skrev, 1 time siden: Alle har ret til at se alles covid 19 pas med navn, Æhhh det tror jeg nu ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Marts, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Hvodden slikker man fisse med viser monteret? Man er i hvertfald sikret hvis pigen skulle sprøjte af glæde mens man er igang med at støde dybt med pikken.. Redigeret 23. Marts, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Marts, 2021 (edited) Er der nogen som ved hvis ansvar det er, at besøgende har et gyldigt coronapas? Er det den besøgendes eget ansvar eller er det mit/frisørens/restaurantens mm.? Selv ville jeg være tilbøjelig til at stole på mine gæster, men hvis det er mit ansvar og jeg står til en bøde hvis jeg ikke tjekker og det viser sig at min gæst ikke har det påkrævede pas, er det jo lidt en anden sag. Redigeret 24. Marts, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 24. Marts, 2021 Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden: Hvodden slikker man fisse med viser monteret? Det er netop det vi ikke må så længe der er krav om visir, men pigen kan med besvær give et blowjob med hagevisir. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: Er det den besøgendes eget ansvar eller er det mit/frisørens/restaurantens mm.? Er du frisør med restaurant? Så vil jeg bestilte tid hos dig , knepe klippes og spiser, næste ligesom løven i løbetiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 24. Marts, 2021 ....og er klinikkerne så klar til at tage imod besøgende? Mmmmmm... Sexyclub kører stadig med "Uge 52" på deres vagtplan.. http://sexyclub.dk/vagtplan.php Det er ærgeligt det er gået så meget tilbage for stedet siden de fantastiske dejlige UNGE piger Laura, Clara og Alia huserede i Gladsaxe... Ærgerligt og noget skuffende Romantica har heller ikke meldt noget ud endnu, hvor de "holder juleferie til den 4/1-2021".. Cassiopeia på Østerbro har heller ikke kontaktet nogle piger endnu efter "pausen", da "Lukket" præger vagtskemaet. Rødovreklinikken "Seductiongirls" kan tilgengæld allerede nu melde ud at de kører højt gear fra den 6. af. med fuld blus. Pussygalores er i øjeblikket ved at flytte FRA Finsensvej på Frederiksberg TIL Lyngbyvej 231A i postnummer Hellerup, så her skal logistikken vel lige være på plads inden der er "Grand Opening" men utrolig flot at der allerede nu kan meldes om en godt besat vagtplan 4 uger ud i fremtiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg