søren55 154 Skrevet 9. Januar, 2021 (edited) Har nogle prøvet den indiske urt ashwagandha? Skulle kunne hæve testosteron niveauet ret betragteligt. Lyder ihvertfald spændende. Redigeret 9. Januar, 2021 af søren55 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 10. Januar, 2021 Indiske mænd et jo fuld af testosteron Undskyld, det var grimt og fordomsfuldt, men jeg kunne ikke lade være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max speed Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Det er lovligt i de fleste lande. Prøv det og tro på det, men forvent ikke mirakler. Redigeret 10. Januar, 2021 af Max speed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 27. Februar, 2021 Har prøvet det i 60 dage og det virker psykisk imod stress. Desuden fjerner det lidt bellyfedt. Syntes ikke jeg mærker ændring i libido ( Men den er desværre næsten også for høj) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 28. Februar, 2021 Ja. Jeg ved ikke om det gjorde noget for mig. Jeg er dog ret sikker på at jeg har læst om en eller anden advarsel mod det som jeg ikke lige kan huske, men jeg tror det var noget alvorligt. Måske værd at søge info om negative bivirkninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 80 Skrevet 1. Marts, 2021 Jeg mener at have set at tager man det for længe ad gangen skifter det til at være sænkende på T-niveauet. Så lige ashwaghanda ville jeg kun tage i kortere perioder. Andre stoffer med positiv effekt på T er bla. Bor(3microgram/dag), d-vitamin, zink og fiskeolie. Alle sammen stoffer de fleste er i underskud af, hvilket lader til at have en negativ effekt på T-niveauet når det er tilfældet. Når man udbedrer mangelen ser man så en stigning af T op til et niveau kroppen egentligt burde producere men ikke kunne pga mangelsymptomerne. Derudover vil tung vægttræning samt faste i kortere periodet stimulere T, hvorimod store fedtdepoter omkring maveregionen vil sænke T. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg