Guest KukHans Skrevet 10. Januar, 2021 Hej folkens. Jeg vil høre hvordan siden kører nu, ved der var store problemer sidste år med siden, er der stadig problemer ? Jeg overvejer nemlig at lave en profil derinde igen, sidst jeg var medlem var i 2019 og der var ingen problemer med siden nemlig. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 10. Januar, 2021 Hold dig langt væk!!! - 9 ud af 10 profiler er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 10. Januar, 2021 Tekniske set kører den fint, nogen vil sige bedre end den gamle version. Mange flere ungepiger der vil ha dig over på snap og sælge billeder og semiproffer med timebetaling.. Men hvis du vil bruge tiden derinde, så er der stadig guldkorn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 10. Januar, 2021 Er det ikke lidt sært at oprette en tråd... og så melde sig ud? 9 ud af 10, er nok lidt hørt sat halvdelen af dem jeg skriver til svarer ca. og jeg skriver kun til dem der er imellem 23 og 33 Men der er da en sjat der vil sælge billeder eller andet dumt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 12. Januar, 2021 MisterX skrev, den 10/1/2021 at 16:15: Hold dig langt væk!!! - 9 ud af 10 profiler er fake. Det er så ikke lige min oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 21 timer siden: Det er så ikke lige min oplevelse. Et nyt medlem roser siden. Hmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 MisterX skrev, for 1 minut siden: Et nyt medlem roser siden. Hmmmm Nyt/gammelt medlem . Har du et godt profilbillede samt en god profil tekst ? Læser du det pigerne skriver i deres tekst og viser du har læst den ? Jeg har absolut ingen problemer i kontakter og henvendelser . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg