Hop til indhold
Guest hensefurg

username sidsel

Recommended Posts

Guest hensefurg

hun brugte brugernavn: sidsel

i Århus, central jutland

https://annoncelight.dk/showad/310872 

hej nogen møder pigen fra announcelight.dk hun tilbød sex i 2000 inkluderer super fransk, kys og anal

hun kom ind og spurgte pengene og sagde, at hun måtte gå ud og give 500 kr til chaufføren

Jeg får mine penge tilbage, og hun gik

hun lugte stærk cigaret

Redigeret af hensefurg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kakashi9000 skrev, for 3 minutter siden:

En skam, for kroppen er sgu ellers fin 

Arr dog de bryster der ser ud til at være nogle meget hårde faste kugler :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hun fortalte vel hvorfor hun ikke ville alligevel. Vi har jo kun din version

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Den tråd vinder absolut 2021 bedste og ikke mindst, den mest intelligente tråd :huh:

Kør blot på, jo flere svar jo bedre :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 25 minutter siden:

Den tråd vinder absolut 2021 bedste og ikke mindst, den mest intelligente tråd :huh:

Hvad er dit problem. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er vel, at sproget der bruges i denne tråd kan være særdeles vanskeligt at forstå og det er jo ikke kun grammatikken, der halter. Et meget lille eksempel "hun kom ind og spurgte pengene og sagde" efterfulgt af "Jeg får mine penge tilbage, og hun gik".

Det kan jeg med min allerbedste vilje ikke være sikker på at kunne oversætte, så jeg kan forstå hvad der menes. Det var så min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hensefurg
Goldfinger skrev, for 8 minutter siden:

Problemet er vel, at sproget der bruges i denne tråd kan være særdeles vanskeligt at forstå og det er jo ikke kun grammatikken, der halter. Et meget lille eksempel "hun kom ind og spurgte pengene og sagde" efterfulgt af "Jeg får mine penge tilbage, og hun gik".

Det kan jeg med min allerbedste vilje ikke være sikker på at kunne oversætte, så jeg kan forstå hvad der menes. Det var så min mening.

hun ville tilbage til chauffør give 500 dkk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Styr lige tonen lidt !
Ordblindhed, tekstblindhed, eller som her sandsynligvis Google translate har intet at gøre med intelligens. 

Det ville være klædeligt, hvis du undlader unødvendig onlinemobbing mod andre brugere her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 47 minutter siden:

Styr lige tonen lidt !
Ordblindhed, tekstblindhed, eller som her sandsynligvis Google translate har intet at gøre med intelligens. 

Det ville være klædeligt, hvis du undlader unødvendig onlinemobbing mod andre brugere her. 

Det er altså nogle af de øvrige kommentar der gør tråden underlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...