Erhvervsmand1 48 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) Hej. Er der ved at brede sig en ny politik omkring besøg, hvor den bedste pris er for 3 kvarter (45 minutter). Har tidligere undret mig over et par eksempler, men så blandt andet disse to, da jeg søgte i dag: Marry Katja Umiddelbart får man den bedste pris/time for 45 minutter. Men er det en generel trend hos de øst/sydeuropæiske piger Håber at høre fra jer Redigeret 11. Januar, 2021 af Erhvervsmand1 Rettet stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Januar, 2021 Der er bare ikke ekstra rabat ved, at tage en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 11. Januar, 2021 Det er best for planlægning for pigen med 45 min-kunder....så kan de tage nye kunder hver hele time, istedet forskudt tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 11. Januar, 2021 Det er nærmest ligesom i supermarkedet, hvor man kan købe max 6 pakker smør til nedsat pris - vil man købe flere må man betale normalprisen. Nok en speciel corona-foranstaltning til at imødegå hamstring, så der også bliver tider til os andre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 11. Januar, 2021 Har før hos en enkelt pige fået forklaringen, at så lang tid med samme kunde ville hun helst ikke. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 11. Januar, 2021 TordenSkjold skrev, for 3 minutter siden: Har før hos en enkelt pige fået forklaringen, at så lang tid med samme kunde ville hun helst ikke. Skjold. Det er nok også sværere at varpe en kunde, der har bestilt en hel time, ud efter kun 10 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 11. Januar, 2021 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Det er nok også sværere at varpe en kunde, der har bestilt en hel time, ud efter kun 10 min Naa, der er da nogle få, der nærmest har det som varemærke at få kunden ud hurtigst muligt. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 11. Januar, 2021 Hugewatergun skrev, 1 time siden: Det er best for planlægning for pigen med 45 min-kunder....så kan de tage nye kunder hver hele time, istedet forskudt tid. Så i bund og grund er det et udtryk for den dårligere kvalitet sammen med den lavere pris 8-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18120 Skrevet 11. Januar, 2021 Ja jeg har ingen forklaring men synes dog det virker plausibelt med at tidsudregningen er "synderen".. Jeg synes måske bare det virker som meget lidt tid at give sig selv til at være klar til næste gæst.. Hvis bordel virker samlebåndsagtigt så virker det da mere som sådan hvis man ikke engang gider skulle bruge de små grå til at udregne hvornår næste ledige tid er men i stedet for bare sigter efter at ramme hel.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6822 Skrevet 11. Januar, 2021 Erhvervsmand1 skrev, for 40 minutter siden: Så i bund og grund er det et udtryk for den dårligere kvalitet sammen med den lavere pris 8-) - pudsig konklusion - - hvordan er du kommet frem til den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 401 Skrevet 11. Januar, 2021 Jeg har ingen forklaring på hvorfor, men det passer mig fint. Ud fra en gennemsnits betragtning, så er det den tid jeg oftest vælger og som passer mig bedst til en enkelt omgang. 30min er lige lidt for lidt og når jeg har bestilt en time ender jeg alligevel bare med at ligge i ske og hyggensnakke med pigen det sidste kvarter. Det er også hyggeligt, men det er lidt dyrt for en hyggesnak man måske kunne have med en pige på Tinder eller en nær ven og hvis pigen så ikke snakker ordenligt engelsk er det også sket en del gange at jeg bare er skredet inden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Ja jeg har ingen forklaring men synes dog det virker plausibelt med at tidsudregningen er "synderen".. Jeg synes måske bare det virker som meget lidt tid at give sig selv til at være klar til næste gæst.. Hvis bordel virker samlebåndsagtigt så virker det da mere som sådan hvis man ikke engang gider skulle bruge de små grå til at udregne hvornår næste ledige tid er men i stedet for bare sigter efter at ramme hel.. Nu er det måske ikke alle, der bestiller 45 min - og mange, der bestiller 45 min, vil evt. også være ude igen efter 35, da formålet med at bestille 45 min mere kan være for at undgå at pigen efter 10 min, begynder at skynde på og rykke i nosserne. Og skulle, der endelig være en der går lidt over tiden og der er lidt for kort tid imellem til at starte op igen med en ny kunde kl. hel - så tror jeg det er de færreste kunder, der vil klage på at vente 5 min., når pigen står der frisk og veldressed (læs: uden tøj) PS. for nogle få år siden forespurgte jeg faktisk på: hvorfor ingen tilbød 45 min? - så det glæder mig at pigerne endelig har taget min opfordring op. Redigeret 11. Januar, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) Der kan vel være mange grunde til det... I forhold til de 2 annoncer så giver det måske mening, at det har noget med tid at gøre, da de officielt tilbyder 15, 30, 45, 60 min. Og da de så tilbyder 4 forskellige tidsrammer, så er der mulighed for at blande gæsterne i forhold til booket tid, så det ca. ender med at hænge sammen uden at der pludselig er alt for lang eller kort pause. Noget andet er det "psykologiske" ved hele tal. Det kunne måske også spille ind. Hvis 30 min. koster 1000 kr, så er det ok. Koster det 1100-1200 kr, så jamrer folk herinde... Det siges at det kan være hårdt, "at være på". Det at skulle have fokus på gæsten osv., derfor foretrækker nogle piger måske 30-45 min... Den tror jeg måske mest på. Redigeret 11. Januar, 2021 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 11. Januar, 2021 Hugewatergun skrev, for 5 timer siden: Det er best for planlægning for pigen med 45 min-kunder....så kan de tage nye kunder hver hele time, istedet forskudt tid. Ja, de skal jo have tid til og spritte af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4408 Skrevet 11. Januar, 2021 Fint at muligheden for 45 minutter findes, det giver mere fleksibilitet for både pigen og gæsten. Til gengæld er 45 minutter lidt en mellemting for sådan en som mig, for med en udløsning vil det nok passe bedre med 30 minutter, mens to skud vil jeg hellere have 60 minutter til. Har en enkelt gang bestilt 45 minutter og det var en god omgang sex, og så lidt small talk og bedst som liderligheden var ved at indfinde sig igen, var tiden ikke helt gået, men der var for lidt tid til en runde mere. Der er vist i øvrigt forskel på, hvad “normaltiden” er, afhængig af hvilket land man er i. I London er der i hvert fald langt imellem de piger, som tilbyder mindre end en time, lader det til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg