Hop til indhold
Claesen

Møg dag.

Recommended Posts

Jep, jeg har haft en møg dag, startet op på noget nyt der bare ikke vil lykkes for mig i første hug.. Der er koldt, vådt, det blæser osv. 

Sammen med nye mennesker der enten er bedre til det nye end mig, eller snakker for meget eller..

Alt i alt øv med øv på. 

Men så tænkte jeg, lad mig lave en brokke tråd ( har vist lavet en før) for det kunne jo være der var nogen der havde det værre end mig :D

Så kom lad os brokke os, det er jo det vi er bedst til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk lidt over hvor heldig du er i stedet for at fokusere på det forkerte.

Gik en tur forleden med en veninde, hun er netop kommet på benene efter respirator og en slem covid, hun var glad for hun var der, og vi var glade for vi kunne gå en tur sammen. Selvom den tog 3 timer hvor den normalt kan klares på 30 min. 
Vi glædede os over der var bænke vi kunne hvile lungerne på og at termokopperne kunne holde kaffen varm, og at hunden fik så meget tid i parken at den næsten skulle bæres hjem. Solen skinnede og det gør den igen en anden dag, jeg glæder mig allerede.

Jeg glæder mig også til jeg skal ha massage igen, og jeg skal besøge mindst 2 nye hver uge, og glæder mig over at det snart er sommer så jeg skal ned og lure på de unge kvinder på stranden. Indtil da glæder jeg mig over at der er god plads og frisk luft på stranden når jeg går tur med et nyt bekendskab fra datingsiderne, og glæder mig til at møde en ny igen i morgen.

livet er skønt, lige nøjagtigt som vi selv gør det til.

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 8 minutter siden:

Og det er totalt umuligt at komme igennem til en pige, hvis anus jeg kan straffe for at jeg har en skoddag :-( 

Ja det også umuligt, endnu en møg ting :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 2 minutter siden:

Tænk lidt over hvor heldig du er i stedet for at fokusere på det forkerte.

Gik en tur forleden med en veninde, hun er netop kommet på benene efter respirator og en slem covid, hun var glad for hun var der, og vi var glade for vi kunne gå en tur sammen. Selvom den tog 3 timer hvor den normalt kan klares på 30 min. 
Vi glædede os over der var bænke vi kunne hvile lungerne på og at termokopperne kunne holde kaffen varm, og at hunden fik så meget tid i parken at den næsten skulle bæres hjem. Solen skinnede og det gør den igen en anden dag, jeg glæder mig allerede.

Jeg glæder mig også til jeg skal ha massage igen, og jeg skal besøge mindst 2 nye hver uge, og glæder mig over at det snart er sommer så jeg skal ned og lure på de unge kvinder på stranden. Indtil da glæder jeg mig over at der er god plads og frisk luft på stranden når jeg går tur med et nyt bekendskab fra datingsiderne, og glæder mig til at møde en ny igen i morgen.

livet er skønt, lige nøjagtigt som vi selv gør det til.

<3

Du har så evig ret, Jeg burde glæde mig over de muligheder der ligger foran mig istedet for at klynke. ( første dag er måske også tidligt at pylre) 

Og set med de positive briller, ja så er det hele jo alt i alt meget godt. Hunden havde ikke lavet ulykker idag, min konto er ikke tom og jeg har husket at tage mad op af fryseren :)

Sommetider er det godt at få sat lidt perspektiv på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  glædes  hver  morgen  ved  at  jeg  fortsat  er  i  live  og  mobil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 33 minutter siden:

Èn af de ting, der virkelig kan ødelægge en dag, er når folk i skriver sammensatte ord sammen:x

For ikke at tale om, når folk ikke kan sætte kommaer, ikke skriver deres ord fuldt ud eller, oh gru, bruger accent grave og ikke accent aigu:???::x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lortedag. Jeg har både måttet knalde en kvinde, drikke 2 glas rødvin, spise noget væmmeligt velsmagende mad, fået ryddet en pæn arbejdspukkel væk, og om lidt kan jeg nok ikke slippe for at knalde igen.

LORTELAND!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 3 timer siden:

Jep, jeg har haft en møg dag, startet op på noget nyt der bare ikke vil lykkes for mig i første hug.. Der er koldt, vådt, det blæser osv. 

Sammen med nye mennesker der enten er bedre til det nye end mig, eller snakker for meget eller..

Alt i alt øv med øv på. 

Men så tænkte jeg, lad mig lave en brokke tråd ( har vist lavet en før) for det kunne jo være der var nogen der havde det værre end mig :D

Så kom lad os brokke os, det er jo det vi er bedst til. 

Hvis vi skal gøre det kort så var 2020 ikke andet end lort og 2021 starter ikke beder går i hi med dynen over hovedet væk mig når der sker noget posetivt. Lidt ironi kan for komme meeeeen ikke det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gbcr skrev, for 16 minutter siden:

Hvis vi skal gøre det kort så var 2020 ikke andet end lort og 2021 starter ikke beder går i hi med dynen over hovedet væk mig når der sker noget posetivt. Lidt ironi kan for komme meeeeen ikke det hele

Arh 2020 havde for mig, også sine gode sider. Hmm det havde dagen idag også meen ja det går vel op ad bakke og ned ad bakke hver dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 4 timer siden:

always look on the bright side of life:

Always look on the bright side of life.
 [whistling]
 Always look on the light side of life.
 [whistling]
 If life seems jolly rotten,
 There's something you've forgotten,
 And that's to laugh and smile and dance and sing.
 When you're feeling in the dumps,
 Don't be silly chumps.
 Just purse your lips and whistle. That's the thing.
 And...
 [whistling]
 Always look on the right side of life,
 [whistling]
 For life is quite absurd
 And death's the final word.
 You must always face the curtain with a bow.
 Forget about your sin.
 Give the audience a grin.
 Enjoy it. It's your last chance, anyhow.
 So,...
 Always look on the bright side of death,
 [whistling]
 Just before you draw your terminal breath.
 [whistling]
 Life's a piece of shit,
 When you look at it.
 Life's a laugh and death's a joke. It's true.
 You'll see it's all a show.
 Keep 'em laughing as you go.
 Just remember that the last laugh is on you.
 And...

Elsker den film !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Tak for den, selv om tampen brænder :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Det tror jeg vi er mange det også gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at vi I denne tid, får øjnene op for hvor begrænsede vores handicappede medborgere er hver dag, i at kunne det samme som vi andre.

Vi er ved at kvæles i Covid 19, mest psykisk over ikke kunne udfolde os som normalt.

Men for handicappede er det et livsvilkår hele livet, ikke at kunne alt det samme, som vi andre kan i normale tider.

Vi flest kan trods alt skimte et lys for enden af tunellen, se frem til at det får en ende.

Det kan du aldrig som handicappet, men du må tilpasse dig, og leve med dine begrænsninger hele livet.

Intet er vel en større gave end at have sin fulde forstand, og sin fulde førlighed.

Men tænker vi nogensinde over det?

En selvfølgelighed er det ikke, vi må lære at værdsætte det - også når vi er blevet vaccineret og samfundet igen åbner op.

For handicappede fortsætter livet med alle de udfordringer de altid har, også når Covid 19 er et overstået kapitel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...