Hop til indhold
Midtby

Cam sex

Recommended Posts

Efterlyser nogle danske piger som gør sig på cam, helst amatør piger, men semi Pro kan også gå an.

har du et godt bud hører jeg gerne fra dig.

trænger du selv til en fræk oplevelse kan jeg blandt andet anbefale denne særdeles pæne pige. reel, og til at få fat på. Har for god ordens skyld clearet det med hende.

du kan komme i kontakt på Hjemmesiden

http://www.nemmehjemmesider.dk/side/MariasUnivers

Redigeret af Midtby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes priser er ikke meget billigere end dkwebcams priser. Måske en smule. Men jeg vil trods alt være mere tryg ved at sende penge/lade dem trække på dkwebcam end den side der linkes til. Det kan godt være hun er reel og fin. Men en side hvor der i bunden reklameres for gratis hjemmeside, er ikke der jeg sender penge til desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 28 minutter siden:

Hendes priser er ikke meget billigere end dkwebcams priser. Måske en smule. Men jeg vil trods alt være mere tryg ved at sende penge/lade dem trække på dkwebcam end den side der linkes til. Det kan godt være hun er reel og fin. Men en side hvor der i bunden reklameres for gratis hjemmeside, er ikke der jeg sender penge til desværre 

Undskyld min uvidenhed, men hvad har det af betydning ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 54 minutter siden:

Du sender jo ikke pengene til nemmehjemmesider men til hendes mobilpay.

Det er langt mere betænkeligt at hun har  facebook script kørende. Det er at pisse på sine potentielle kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nummer 12 skrev, Lige nu:

Du sender jo ikke pengene til nemmehjemmesider men til hendes mobilpay.

Det er langt mere betænkeligt at hun har  facebook script kørende. Det er at pisse på sine potentielle kunder.

Det gør det ikke meget bedre synes jeg. Men det er jo forskelligt. Man kan sige at hendes “ydelser” er der til overflod på dkwebcam fra mange forskelige typer af piger i alle aldre og størrelser. Derfor kan jeg bare ikke se at hun skulle kunne konkurrere med det. Men alle har forskellige lyster jo:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 1 time siden:

Jeg fik ikke formuleret mig godt nok, måske. 
Her taler jeg om dkwebcam, som jeg også foreslog. Jeg synes at det er lidt dyrt, men det er en smagssag. Det er ikke noget jeg gør i, jeg ville blot anbefale :D
Jeg har ikke været inde på trådsstarters link - har jeg ikke interesse i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Midtby skrev, for 14 timer siden:

trænger du selv til en fræk oplevelse kan jeg blandt andet anbefale denne særdeles pæne pige. reel, og til at få fat på. Har for god ordens skyld clearet det med hende.

du kan komme i kontakt på Hjemmesiden

http://www.nemmehjemmesider.dk/side/MariasUnivers

Jeg har haft flere samtaler m.v. med Maria og hun er rigtig dygtig og ingen problemer med betalingen eller aftaler. 

Du aftaler på sms, og betaler til hendes firma MobilePay konto og herefter får du straks det du har aftalt og betalt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 7 timer siden:

Jeg har haft flere samtaler m.v. med Maria og hun er rigtig dygtig og ingen problemer med betalingen eller aftaler. 

Du aftaler på sms, og betaler til hendes firma MobilePay konto og herefter får du straks det du har aftalt og betalt for. 

Præcist, samme oplevelse her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Succes skrev, for 18 timer siden:

Classynaughty på Snapchat ;) Frækkeste og lækreste pige, jeg er stødt på.. 

Kunne få en session i næste uge, så også en travl pige :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtby skrev, for 35 minutter siden:

Kunne få en session i næste uge, så også en travl pige :o

Lyder lidt vildt.. Men hun bor vist hjemme og så går hun i skole ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 21 timer siden:

Jeg har også haft et par aftaler med Maria. Og hun er så ægte, som man kan blive i den her branche :-) Kast jer roligt over hendes ydelser - hun er fantastisk god til det hun gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...