Guest Melody Skrevet 13. Januar, 2021 Til at starte med undskyld hvis jeg poster det her det forkerte sted:) Har tænkt på noget. Har der enlig nogensinde været et chat rum herinde? Hvis ja, hvorfor blev det fjernet. Hvis nej, tror i det kunne være en ide at lave et, på et tidspunkt? Jeg tænker at chat rum kunne være godt fordi man kan opdele det i eks 5 rum. 1 til hyggechat 2 til debat 3 til møder med gp'er. (Privat chatrum) Altså aftale sin date der. Kun for medlemmer. 4. Chatrum kun for kvinder Og 5. Chatrum kun for mænd. Jeg ved ikke det var bare en ide jeg fik. Hvad syns i andre? Og admin hvis der er stemmer nok på det er det noget der kan lade sig gøre? Ps jeg har ikke forstand på tekniske ting så jeg ved selvfølig ikke hvad det kræver for at lave sådan noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 13. Januar, 2021 Det indbyggede chatrum blev nedlagt, da det var dyrt at drive og der ikke var så mange der brugte det. Der er en lille uofficiel chat kaldet "Skurvognen", hvor vi af og til mødes nogen stykker. Vi plejer dog at skulle aftale det her på forummet for at der er nogen der møder op, så tilmeld dig endelig og sig til når du har tænkt dig at være på. https://www.eroguide.dk/forum/topic/114390-læs-hvornår-vi-mødes-i-chatten/#comments 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg