Hop til indhold
petter0419@beskedboks.dk

Danske GP i København contra Aarhus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus?

Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Kanon1 skrev, for 9 minutter siden:

Danske piger er bare fantastiske <3

Hvad har det at gøre med opslaget ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 14 minutter siden:

Blot en hyldest til de danske piger som tråden handler om - beklager fyldet i tråden :rolleyes:

Ja dem kan man jo med lethed kommunikere med, selv de piger der kommer fra Sønder Jylland :)

Jeg taler/forstår 6 sprog, men halløj hvor er det bare befriende let, at tale med danske, svenske, norske, engelsksprogede personer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus?

Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus  max en times kørsel så kik dig omkring.

Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland  måske laver jeg en tråd om det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi :) 

Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 5 timer siden:

Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus  max en times kørsel så kik dig omkring.

Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland  måske laver jeg en tråd om det..

Endnu et irrelevant indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, for 3 minutter siden:

Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger.

Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Og stivere stave og større pistoler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Har intet at gøre med at I er lækrere og stærkere (selvom det jo er muligt at I er). De jyske politifolk i københavn (og ja, dem er der mange af),  er 2. eller 3. søn af en landmand. Storebror fik gården :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Bananas skrev, for 58 minutter siden:

Her kommer endnu et irrelevant indlæg.

Jeg venter spændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, 1 time siden:

Jeg venter spændt.

Det er jo allerede leveret. Jeg tænkte bare bidrage lidt til dem som har det der uimodståelige behov for at vurdere indlæg som irrelevante. Og det er hermed gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...