[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 1 minut siden: Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus? Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 13. Januar, 2021 Danske piger er bare fantastiske 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 Kanon1 skrev, for 9 minutter siden: Danske piger er bare fantastiske Hvad har det at gøre med opslaget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 13. Januar, 2021 Blot en hyldest til de danske piger som tråden handler om - beklager fyldet i tråden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 13. Januar, 2021 Kanon1 skrev, for 23 minutter siden: Danske piger er bare fantastiske Hvor har du bare ret 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 13. Januar, 2021 Kanon1 skrev, for 14 minutter siden: Blot en hyldest til de danske piger som tråden handler om - beklager fyldet i tråden Ja dem kan man jo med lethed kommunikere med, selv de piger der kommer fra Sønder Jylland Jeg taler/forstår 6 sprog, men halløj hvor er det bare befriende let, at tale med danske, svenske, norske, engelsksprogede personer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 13. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 3 timer siden: Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus? Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus max en times kørsel så kik dig omkring. Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland måske laver jeg en tråd om det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden: Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Rolias skrev, for 5 timer siden: Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus max en times kørsel så kik dig omkring. Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland måske laver jeg en tråd om det.. Endnu et irrelevant indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 3 minutter siden: Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger. Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 13. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det Og stivere stave og større pistoler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det Nej hvor er du sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden: Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det Har intet at gøre med at I er lækrere og stærkere (selvom det jo er muligt at I er). De jyske politifolk i københavn (og ja, dem er der mange af), er 2. eller 3. søn af en landmand. Storebror fik gården Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 14. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 17 timer siden: Endnu et irrelevant indlæg Ikke så irrelevant som så mange andre, mit indlæg indeholdt et tip om at kikke lidt uden for centrum af Århus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Januar, 2021 Her kommer endnu et irrelevant indlæg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Januar, 2021 Bananas skrev, for 58 minutter siden: Her kommer endnu et irrelevant indlæg. Jeg venter spændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Januar, 2021 Den flittige skrev, 1 time siden: Jeg venter spændt. Det er jo allerede leveret. Jeg tænkte bare bidrage lidt til dem som har det der uimodståelige behov for at vurdere indlæg som irrelevante. Og det er hermed gjort. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg