Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over hende på annoncelight.dk 

Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek 

Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek 

Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder :wub: super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. 

Jeg kommer igen 

Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Altid2 skrev, for 7 minutter siden:

Faldt over hende på annoncelight.dk 

Jeg må sige jeg var lidt skeptisk over hendes billeder men de holder max, er det hende, tjek 

Ser hun godt ud og er piv fræk, tjek 

Jeg valgte menu 6, en spiller og det var godt nok min hurtigste spiller for at se hende sidde der og lege med sin lille frække mis det var sku mere end jeg kunne holde til længe, så sprøjt på hendes meget flotte bryster også lige en tur i hendes mund, det holder :wub: super frisk og fræk pige, hvor pris og kvalitet holder max. 

Jeg kommer igen 

Kan ikke sætte link ind, håber en anden kan.

Er det her https://annoncelight.dk/showad/289216

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 11 minutter siden:

Hvor (sådan ca.) i København findes hun ???

Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket ;) desværre annoncere hun så sent på dagen  at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen - flot pige, hun er bemærket ;) desværre annoncere hun så sent på dagen  at beslutningen om et andet besøg er taget, men skal helt klart forbi 

Tjoooo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Altid2 skrev, for 4 timer siden:

Det er i Rødovre, ok diskret, man står ikke og glaner ved døren, efter aftale bliver man kvikt lukket ind når man banker på :rolleyes:

Er det samme sted som den lille røde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 15 timer siden:

Er det samme sted som den lille røde?

Der må jeg være dig svar skyldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...