Hr.hansen1970 0 Skrevet 14. Januar, 2021 Hej. Er der nogen der kender Anne på Frb? Og svarer hun hvis man tilføjer hende på Snapchat? Anneh1977 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 14. Januar, 2021 Hr.hansen1970 skrev, for 36 minutter siden: Hej. Er der nogen der kender Anne på Frb? Og svarer hun hvis man tilføjer hende på Snapchat? Anneh1977 Jeg kender en på Frederiksberg, som hedder Anne. Hun er en rigtig sød dame, overvægtig og ca. 80 år. Hun kan muligvis overtales til et blow job uden sit gebis. Ligesom dig har jeg desværre ikke noget link. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 14. Januar, 2021 Nu har jeg gjort arbejdet for dig. Det er åbenbart vanskeligt at tilføje nogen på snapchat og skrive til dem. Jeg tilføjede hende, hun accepterede og efter lidt snak var hun frisk på en aftale. Hun vil dog have et nummer hun kan slå op, og det giver jeg aldrig til en glædespige, så der strandede den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erjobareenmand 14 Skrevet 14. Januar, 2021 Jeg har også forsøgt at møde damen - samme historie - hun ville have tlfnr først. Så nej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 14. Januar, 2021 Undskyld ... men hvad er Frb ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
øst 42 Skrevet 14. Januar, 2021 Rockhard skrev, for 2 minutter siden: Undskyld ... men hvad er Frb ? Frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 22. Januar, 2021 Kan godt lade sig gøre uden tlf nr...noget med at man står på gaden, ikke langt fra lejligheden, så hun kan se dig, og tænker godkende... Prøv lykken, det er ikke så skidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHJ Skrevet 24. Januar, 2021 (edited) Nogle der har et link til hende ? Eller billeder af hende ? Redigeret 24. Januar, 2021 af MHJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leonhead 1 Skrevet 24. Januar, 2021 Jeg har besøgt hende. fræk lidt stor kvinde. Hun ved godt hvad hun vil og kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHJ Skrevet 24. Januar, 2021 Leonhead skrev, for 1 time siden: Jeg har besøgt hende. fræk lidt stor kvinde. Hun ved godt hvad hun vil og kan. Er det med eller uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHJ Skrevet 5. Februar, 2021 Kan se hun er aktiv igen, for en kort periode. https://annoncelight.dk/showad/312340 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHJ Skrevet 7. Februar, 2021 Har nu besøgt hende i et sommerhus, hun er bestemt alle pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bifyr35 51 Skrevet 17. Februar, 2021 Jeg besøgte hende for 14 dage siden ca og kan varmt anbefale hende hvis man tænder på den modne lidt buttede Q super fræk oplevelse flot fisse og behagelig personlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 17. Februar, 2021 Fortsat på Frederiksberg, at hun træffes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 172 Skrevet 24. Februar, 2021 Hvordan ser hun ud? Køn, almindelige eller lidt slidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen70 2 Skrevet 7. Marts, 2021 Der er billede på hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1053 Skrevet 10. April, 2021 Leonhead skrev, den 24.1.2021 at 14:34: Jeg har besøgt hende. fræk lidt stor kvinde. Hun ved godt hvad hun vil og kan. Hvad vil hun og hvad kan hun? Kan du uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 10. April, 2021 Nykøbing S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg