Guest jackson666 Skrevet 25. Januar, 2021 Sutteålen skrev, den 17/1/2021 at 19:48: Jeg har ret i, at der skal en del til for at blive varetægtsfængslet, det er utvivlsomt. Dvs. de personer har ikke bare lejet ud til normal lejepris og oversat nogle annoncer. Der er intet til hinder for at udleje til GP’er, så længe det sker inden for rimelighedens grænser, ligesom med al udlejning. Denne rimelighedsgrænse er især vigtig hvis man vælger at udleje til en GP, da man hurtigt kan bliver omfattet af rufferibestemmelsen. Dette er dog selvfølgelig ikke ens betydende med en varetægtsfængsling. spørgsmålet er nu om hvor henne politiet slår til næste gang, for de har jo masser at tid i disse dage til at efterforske, som en anden sagde her, så har politiet sikkert observeret et stederne et godt stykke tid. Og hvad med gæsterne, hvad sker der med dem? Jeg holder mig 100% hjemme selvom det klør i bukserne, men venter pænt til at er ok og mere sikkert igen både for min egen skyld men også for pigernes skyld. God dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Januar, 2021 jackson666 skrev, for 4 timer siden: spørgsmålet er nu om hvor henne politiet slår til næste gang, for de har jo masser at tid i disse dage til at efterforske, som en anden sagde her, så har politiet sikkert observeret et stederne et godt stykke tid. Og hvad med gæsterne, hvad sker der med dem? Jeg holder mig 100% hjemme selvom det klør i bukserne, men venter pænt til at er ok og mere sikkert igen både for min egen skyld men også for pigernes skyld. God dag til alle Jeg tror du blander to ting sammen. Men normalt vil der jo ikke ske gæsten noget, da det ikke er kriminaliseret at købe sex af en myndig person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg