Hop til indhold
Guest Bødlen

Coronaerfaringer

Recommended Posts

Guest Bødlen

Hejsa alle

Corona er noget værre noget, og ønsker det Ole for nogen, ikke engang x konen- åndedrætsbesvær smerter - feber og appetitløshed - eftervirkninger er tab af smag og lugtesans - og 0 kondition - det værste var dog at  jeg måtte udsætte et besøg hos Jennifer - der havde åbnet noget P/D - håber når jeg er oven på at jeg kan lave en aftale - hvilket jeg så ikke nåede - lorte corona - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, 1 time siden:

Hejsa alle

Corona er noget værre noget, og ønsker det Ole for nogen, ikke engang x konen- åndedrætsbesvær smerter - feber og appetitløshed - eftervirkninger er tab af smag og lugtesans - og 0 kondition - det værste var dog at  jeg måtte udsætte et besøg hos Jennifer - der havde åbnet noget P/D - håber når jeg er oven på at jeg kan lave en aftale - hvilket jeg så ikke nåede - lorte corona - 

Gudskelov fik du opdaget din corona i tide, så du ikke fik smittet andre mennesker gennem dit besøg.
God bedring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

God bedring.

Det er en spøjs sygdom. De jeg kender, som har været smittet, har været enten symptomfri eller med milde symptomer af forkølelse. Det er også det, der er med til at gøre den så drilsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja, jeg har på min kones side mistet tre familiemedlemmer, og vi har et vennepar her i DK som er voldsomt syge, dog ikke indlagte, på tredive uge nu, så kom nu bare igang med de vaccinationer nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En nær veninde i England fik det. Hun løb rask væk en maraton. Nu er hendes lunger så ødelagte at hun skal holde pause for at gå op på tredje sal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Det der også er slemt er at jeg ikke kan få rejsning og libido er voldsomt formindsket, og stamina er også nedsat :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...