nylonfyr 31 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Nogen der ved om hun er så lækker i virkeligheden? Nathalia fra Polen, lækker kurvet dame? Hun er på annoncelight, Sjælland og København. Redigeret 15. Januar, 2021 af nylonfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 15. Januar, 2021 Du må smide et link. Ellers kan det jo være hvem som helst. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Januar, 2021 Analelsker skrev, for 7 minutter siden: Du må smide et link Hvordan smider man et link? Ud ad vinduet, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 15. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/307299 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonfyr 31 Skrevet 15. Januar, 2021 Ja tak, det er hende, nogen der har besøgt hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 15. Januar, 2021 @nylonfyr - navn i overskrift og link, så plejer man at få god hjælp. Mvh Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 15. Januar, 2021 nylonfyr skrev, for 16 minutter siden: Ja tak, det er hende, nogen der har besøgt hende.? Tror ikke det er hende du møder. Bare et gæt....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 15. Januar, 2021 Kontant skrev, for 1 minut siden: Tror ikke det er hende du møder. Bare et gæt....... Why not? Hun har været på Fyn og er nu trukket østover, på samme vis som et par andre lignende piger før hende. Er man til hendes type er det jo en lille risiko at løbe at prøve hende af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 15. Januar, 2021 Tatra skrev, for 8 minutter siden: Why not? Hun har været på Fyn og er nu trukket østover, på samme vis som et par andre lignende piger før hende. Er man til hendes type er det jo en lille risiko at løbe at prøve hende af. Ok. Ser bare lidt fake ud i mine øjne. Men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl. Go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 15. Januar, 2021 Kontant skrev, 1 time siden: Tror ikke det er hende du møder. Bare et gæt....... Hun giver da ellers klar besked: ☀️ Because of unpleasant experience I only want Scandinavian/ European gentlemen! I don't open door for others ☀️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. Januar, 2021 Hende vil jeg skyde til at være 100 % ægte.....denne gruppe piger arbejder ofte på Fyn...jeg har mødt 4 af dem...altid ægte billeder og god service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonfyr 31 Skrevet 15. Januar, 2021 Der er mange gæt og meninger, hvad med nogle fakta, er der nogle der har prøvet hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cougarlover 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Jeg har haft fornøjelsen at møde Natalia og lad mig sige det sådan, du kan roligt lægge 10 år til hendes alder, naturlige bryster...Nej..det er silcone, dog ok bløde....hun er en stor dame, når man dårligt kan komme til for lår, så er det skidt, doggy rigtig fin. Men hun er sød, virker som om hun ka’ lide det hun laver....men for kunstig til mig....gentager ikke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonfyr 31 Skrevet 15. Januar, 2021 Tak for svar. Er hun frækt klædt med strømper og højhælede sko? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cougarlover 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Ja hun er....hun arbejder sammen med en noget yngre Polsk pige....men du kan få hende som du vil tænker jeg.... Jeg har haft fornøjelsen at møde Natalia og lad mig sige det sådan, du kan roligt lægge 10 år til hendes alder, naturlige bryster...Nej..det er silcone, dog ok bløde....hun er en stor dame, når man dårligt kan komme til for lår, så er det skidt, doggy rigtig fin. Men hun er sød, virker som om hun ka’ lide det hun laver....men for kunstig til mig....gentager ikke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonfyr 31 Skrevet 15. Januar, 2021 Fik du hende til at sprøjte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cougarlover 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Nej...gider ikke betale 800 for det... Ja hun er....hun arbejder sammen med en noget yngre Polsk pige....men du kan få hende som du vil tænker jeg.... Jeg har haft fornøjelsen at møde Natalia og lad mig sige det sådan, du kan roligt lægge 10 år til hendes alder, naturlige bryster...Nej..det er silcone, dog ok bløde....hun er en stor dame, når man dårligt kan komme til for lår, så er det skidt, doggy rigtig fin. Men hun er sød, virker som om hun ka’ lide det hun laver....men for kunstig til mig....gentager ikke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nathalia 3 Skrevet 12. Maj, 2021 Cougarlover skrev, den 15.1.2021 at 15:35: Nein ... mach dir nicht die Mühe, 800 dafür zu bezahlen ... Ja, sie ist ... sie arbeitet mit einem etwas jüngeren polnischen Mädchen ... aber du kannst sie haben, wie du willst, denke ich ... Ich hatte das Vergnügen, Natalia kennenzulernen und ich möchte es so sagen, Sie können sicher 10 Jahre zu ihrem Alter hinzufügen, natürliche Brüste ... Nein ... es ist Silikon, egal wie weich ... sie ist eine großartige Frau, wenn man kann kaum für Oberschenkel kommen, dann ist es schlecht, Hündchen wirklich schön. Aber sie ist süß, scheint zu mögen, was sie tut ... aber zu künstlich für mich ... wiederholt sich nicht !! and you are the super lover of all time ... just such a stinginess neck and tell things about payment and what you can do with me .... learn to respect and deal with Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nathalia 3 Skrevet 12. Maj, 2021 nylonfyr skrev, den 15.1.2021 at 15:31: Hast du sie zum Spritzen gebracht? it didn't make me inject or orgasm hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg