Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved om hun er så lækker i virkeligheden? Nathalia fra Polen, lækker kurvet dame? Hun er på annoncelight, Sjælland og København.

Redigeret af nylonfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Analelsker skrev, for 7 minutter siden:

Du må smide et link

Hvordan smider man et link? Ud ad vinduet, eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 16 minutter siden:

Ja tak, det er hende, nogen der har besøgt hende.?

Tror ikke det er hende du møder. 
Bare et gæt.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Kontant skrev, for 1 minut siden:

Bare et gæt.......

Why not? Hun har været på Fyn og er nu trukket østover, på samme vis som et par andre lignende piger før hende. Er man til hendes type er det jo en lille risiko at løbe at prøve hende af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 8 minutter siden:

Why not? Hun har været på Fyn og er nu trukket østover, på samme vis som et par andre lignende piger før hende. Er man til hendes type er det jo en lille risiko at løbe at prøve hende af.

Ok. 

Ser bare lidt fake ud i mine øjne. 
Men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl. 
Go weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kontant skrev, 1 time siden:

Bare et gæt.......

Hun giver da ellers klar besked:

☀️ Because of unpleasant experience I only want Scandinavian/ European gentlemen! I don't open door for others ☀️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende vil jeg skyde til at være 100 % ægte.....denne gruppe piger arbejder ofte på Fyn...jeg har mødt 4 af dem...altid ægte billeder og god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen at møde  Natalia og lad mig sige det sådan, du kan roligt lægge 10 år til hendes alder, naturlige bryster...Nej..det er silcone, dog ok bløde....hun er en stor dame, når man dårligt kan komme til for lår, så er det skidt, doggy rigtig fin. Men hun er sød, virker som om hun ka’ lide det hun laver....men for kunstig til mig....gentager ikke!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er....hun arbejder sammen med en noget yngre Polsk pige....men du kan få hende som du vil tænker jeg....

Jeg har haft fornøjelsen at møde  Natalia og lad mig sige det sådan, du kan roligt lægge 10 år til hendes alder, naturlige bryster...Nej..det er silcone, dog ok bløde....hun er en stor dame, når man dårligt kan komme til for lår, så er det skidt, doggy rigtig fin. Men hun er sød, virker som om hun ka’ lide det hun laver....men for kunstig til mig....gentager ikke!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej...gider ikke betale 800 for det...
Ja hun er....hun arbejder sammen med en noget yngre Polsk pige....men du kan få hende som du vil tænker jeg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cougarlover skrev, den 15.1.2021 at 15:35:

Nein ... mach
dir nicht die Mühe, 800 dafür zu bezahlen ... Ja, sie ist ... sie arbeitet mit einem etwas jüngeren polnischen Mädchen ... aber du kannst sie haben, wie du willst, denke ich ...

Ich hatte das Vergnügen, Natalia kennenzulernen und ich möchte es so sagen, Sie können sicher 10 Jahre zu ihrem Alter hinzufügen, natürliche Brüste ... Nein ... es ist Silikon, egal wie weich ... sie ist eine großartige Frau, wenn man kann kaum für Oberschenkel kommen, dann ist es schlecht, Hündchen wirklich schön. Aber sie ist süß, scheint zu mögen, was sie tut ... aber zu künstlich für mich ... wiederholt sich nicht !!

and you are the super lover of all time ... just such a stinginess neck and tell things about payment

and what you can do with me .... learn to respect and deal with

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...