Hop til indhold
Rookie

Super oplevelse i Vejle

Recommended Posts

Her kommer så min første anmeldelse. Har med stor glæde draget nytte af jeres anmeldelser herinde. Har prøvet lidt i denne verden, men hende her, hende vil jeg ikke snyde jer for:)

I morges fandt jeg hendes annonce på Annoncelight, som jeg ellers ikke syntes har ret meget. Men den her fangede mig:)

https://annoncelight.dk/annonce/55224/un ... 9-i-aarhus

Skrev til pige, fik hurtigt svar, og blev enige om en times blid sex med kondom:)

Fik adressen på sms samt værelsesnummer, på et fint meget diskret hotel i Vejle.

Der blev åbnet, og Wow. Lille, smilende ung pige. Super slank, glad og positiv pige. Hun var i en sort stram kjole.

Jeg skyndte mig at betale, så vi kunne gå i gang med det samme :)

Hun klædte mig af, og jeg klædte hende af. Har sjældent set så fin en lille krop. Hun gav mig kondom på min allerede stenhårde pik. Satte sig på hug foran mig og suttede min pik blidt. Kiggede mig i øjnene og tog mig til roden. Jeg gispede, og hun satte sin mund, tunge og hånd i 6 gear:)

Det her kunne jeg godt mærke at jeg ikke kunne holde til ret længe. Spurgte om hun ville ride mig, og hun sagde JA TAK.

Hun lod min pik glide lidt ind, jeg nød synet af hendes unge spændstige krop, og kunne se min pik glide længere og længere op i hende. Hun stønnede og spurgte om jeg kunne li det. JA TAK!!!

Hun lod den glide i bund, tog rundt om mine kugler og red mig heftigt. Jeg kunne seriøst ikke holde til det her, så eksploderede oppe i hende.

Puha, sikke en tømning:) Tog kondomet af, og vi lå og snakkede lidt om alt muligt.

Lagde mig mellem hendes silkebløde ben. Smagte på den fineste lille mis jeg til dato har set. Suttede på hendes klit, og slikkede hendes bagerste hul. Tror aldrig der har været en pik deroppe :)

Hun stønnede højt, og spurgte om jeg var klar igen. Det var jeg. Hurtig på med kondom og så bagfra stående. Så stram en lille mis. Hun vendte sig og, slyngede benene rund om mig så jeg kunne løfte hende op og tage hende op af vægen. Den lille pige vejer ikke et gram over 47 kg.

Hun hoppede på min pik, og jeg kunne godt mærke der ikke var langt igen.

Satte hende på sengen på alle 4, og tog hende bagfra. Synet af hendes ultra lille røv gjorde det komplet umuligt at holde det tilbage så kom i et kæmpe brøl.

Vi tog et lille bad, og blev enige om at det skulle vi prøve igen. Jeg har gemt hendes nummer som favorit, så det her skal prøves igen. Eneste negative var at jeg ikke havde taget hende for 2 timer. Den fejl begår jeg ikke igen.

Varmeste anbefaling herfra. Billederne viser ikke hvor sødt et ansigt hun har, ellers er alt andet over alle forventninger. En usleben diamant på AL.

Hilsner fra den mættede Rookie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer så min første anmeldelse. Har med stor glæde draget nytte af jeres anmeldelser herinde. Har prøvet lidt i denne verden, men hende her, hende vil jeg ikke snyde jer for:)

I morges fandt jeg hendes annonce på Annoncelight, som jeg ellers ikke syntes har ret meget. Men den her fangede mig:)

https://annoncelight.dk/annonce/55224/un ... 9-i-aarhus

Skrev til pige, fik hurtigt svar, og blev enige om en times blid sex med kondom:)

Fik adressen på sms samt værelsesnummer, på et fint meget diskret hotel i Vejle.

Der blev åbnet, og Wow. Lille, smilende ung pige. Super slank, glad og positiv pige. Hun var i en sort stram kjole.

Jeg skyndte mig at betale, så vi kunne gå i gang med det samme :)

Hun klædte mig af, og jeg klædte hende af. Har sjældent set så fin en lille krop. Hun gav mig kondom på min allerede stenhårde pik. Satte sig på hug foran mig og suttede min pik blidt. Kiggede mig i øjnene og tog mig til roden. Jeg gispede, og hun satte sin mund, tunge og hånd i 6 gear:)

Det her kunne jeg godt mærke at jeg ikke kunne holde til ret længe. Spurgte om hun ville ride mig, og hun sagde JA TAK.

Hun lod min pik glide lidt ind, jeg nød synet af hendes unge spændstige krop, og kunne se min pik glide længere og længere op i hende. Hun stønnede og spurgte om jeg kunne li det. JA TAK!!!

Hun lod den glide i bund, tog rundt om mine kugler og red mig heftigt. Jeg kunne seriøst ikke holde til det her, så eksploderede oppe i hende.

Puha, sikke en tømning:) Tog kondomet af, og vi lå og snakkede lidt om alt muligt.

Lagde mig mellem hendes silkebløde ben. Smagte på den fineste lille mis jeg til dato har set. Suttede på hendes klit, og slikkede hendes bagerste hul. Tror aldrig der har været en pik deroppe :)

Hun stønnede højt, og spurgte om jeg var klar igen. Det var jeg. Hurtig på med kondom og så bagfra stående. Så stram en lille mis. Hun vendte sig og, slyngede benene rund om mig så jeg kunne løfte hende op og tage hende op af vægen. Den lille pige vejer ikke et gram over 47 kg.

Hun hoppede på min pik, og jeg kunne godt mærke der ikke var langt igen.

Satte hende på sengen på alle 4, og tog hende bagfra. Synet af hendes ultra lille røv gjorde det komplet umuligt at holde det tilbage så kom i et kæmpe brøl.

Vi tog et lille bad, og blev enige om at det skulle vi prøve igen. Jeg har gemt hendes nummer som favorit, så det her skal prøves igen. Eneste negative var at jeg ikke havde taget hende for 2 timer. Den fejl begår jeg ikke igen.

Varmeste anbefaling herfra. Billederne viser ikke hvor sødt et ansigt hun har, ellers er alt andet over alle forventninger. En usleben diamant på AL.

Hilsner fra den mættede Rookie.

Endnu en fake anmeldelse fra Rookie...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ved du at den er fake?

Den lugter lige lovlig meget af De Grå Sider. Og så er det altid suspekt, når en helt ny profil i sin aller første anmeldelse skamroser en pige, som ellers aldrig er blevet anmeldt.

Så 100% fake anmeldelse. Ærgeligt at der ikke bliver lavet nogle hindringer for at undgå disse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen igen skal jeg påpege følgende.:

Hvis I har den mistanke, I nu engang har her, så anmeld indlægget, så er chancen så meget større for, at vi undersøger sagen.

Men lad være med at skrive i tråden, det er faktisk en rigtig kedelig modtagelse at få som ny herinde.

Og de, der har samme mistanke, er nok ikke helt retarderede og dermed i stand til at drage deres egne konklusioner. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om hun er en fake eller ej. Så er hendes priser helt ude af proportioner. :oops:

Kr. 1800,- for en time kan vist ikke kaldes helt ud af proportioner, hvis hun er som beskrevet :D

Holder man på pengene kan man da sagtens finde noget billigere - kvaliteten er så også ofte derefter :evil: Hellere en ordentlig omgang end 2 dårlige :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke enig i at annoncen er fake, havde en lignende oplevelse med en anden pige samme dag samme hotel,..., så kan sagtens være en sand historie, synes en skulle prøve hende onsdag i Århus og melde tilbage :-)

Hotellet er fabelagtigt i Vejle - max diskret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror tiden vil vise at jeg ikke er fake. Men typisk dansk at være så negativ. Det er så ikke første gang jeg har skrevet herinde. Jeg kan kun smile af din negativitet, håber du en dag selv får noget at smile over.

Overvejer at blive her på sitet, efter de få positive tilbagemeldinger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til. Jeg foretrækker også at skrive om de gode oplevelser, så jeg har ikke mange negative anmeldelser herinde. Den første var i særdeleshed meget positiv. Baggrunden er, at en negativ oplevelse kan bunde i mange ting, og jeg føler ikke stor trang til at udstille de kvinder, som trods alt jo gør ret meget godt for os;)

Jeg har ganske vist undgået et par negative oplevelser ved at checke herinde først, men det har mere været af den der karakter med svindlere og totalt kynisk kolde kvinder,, og dem er jeg heldigvis ikke stødt på nogenn af, måske på grund af dette site:)

Så jeg er enig med Organizer i, at det er bedre at anmelde det, hvis man har en mistanke til en anmeldelse i stedet for straks at fare i flæsket på enhver ny bidragsyder med en god anmeldelse. Måske skal man bare - helt for sig selv - lade være med at agere på den før der er flere anmeldelser af samme pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror tiden vil vise at jeg ikke er fake. Men typisk dansk at være så negativ. Det er så ikke første gang jeg har skrevet herinde. Jeg kan kun smile af din negativitet, håber du en dag selv får noget at smile over.

Overvejer at blive her på sitet, efter de få positive tilbagemeldinger:)

Jeg undskylder, hvis jeg har taget fejl og ser frem til flere beretninger fra din hånd.

/liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke enig i at annoncen er fake, havde en lignende oplevelse med en anden pige samme dag samme hotel,..., så kan sagtens være en sand historie, synes en skulle prøve hende onsdag i Århus og melde tilbage :-)

Hotellet er fabelagtigt i Vejle - max diskret...

Elliot - hvad er det for et hotel? Jeg synes ikke det fremgår af anmeldelsen og jeg kunne godt bruge et godt sted i Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke flere der har haft kontakt med den søde pige ?

Har aftalen med hende men er lidt nervøs efter denne indlæg.

Var det en god oplevelse, som den trådstarteren havde?? Overvejer nemlig selv at få en aftale istand, så vil meget gerne hører, hvad du har at sige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom overskriften er super oplevelse, så gætter jeg på det var en super oplevelse ;)

God fornøjelse hos pigen, husk at skrive en anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I morges fandt jeg hendes annonce på Annoncelight, som jeg ellers ikke syntes har ret meget. Men den her fangede mig :)

https://annoncelight.dk/annonce/55224/un ... 9-i-aarhus

Linket virker ikke længere, men her er et nyt link til samme pige.

https://annoncelight.dk/annonce/56528/un ... 9-i-aarhus

Ung, fræk, slank, lille og sød pige i dag onsdag d.19 i Aarhus :)

Oprettet idag kl. 08:08

Hej frække fyre og mænd :)

Jeg har netop fået sommerferie, og har en fantasi der skal udleves :)

Derfor søger jeg gavmilde mændi Aarhus omr til en uforglemmelig oplevelse. Jeg tilbyder alm blid sex, ingen anal her:)

Mine priser starter ved1800kr for en time i mit frække selvskab. Jeg elsker sex, og håber der er nogle seriøse mænd der er friske på en lille fis som mig ;-)

Jeg er en lille pige 161cm og 47 kg :)

Hvis du er seriøs så book allerede nu på [email protected] Skriv meget gerne dine ønsker, samt hvornår du kan og din alder :) Disse 3ting skal du skrive i din mail, hvis du kontakter mig. Hvornår du har i tankerne, hvad du kunne tænke dig, samt din alder.

Lad være med at spørge til sex uden kondom, detaljeret ønsker om sko og strømper, om jeg er frisk ogom du kan få rabat fordi du har en stor pik. Det kommer ikke til at ske ;) Jeg tilbyder ikke 10 min i solcenter til desperate mænd.

Håber min fantasi bliver udlevet :)

PS: Mobil nr får du ved konkret aftale :)

40d45aaafee133bc891f8e0d74274b5fc8.jpg74bfa290cb7c8d42448015f89043efc4d8.jpg99bfa290cb7c8d42448015f89043efc4d8.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har droppet møde med hende.

Skrev til hende at jeg blev kald på arbejde og kunne ikke mødes den dag.

Har bed om besked når hun er igen i Århus og fik svar:

" Det gider jeg ikke. Du spiller min tid. "

Tror ikke at hun er serious hvis kan ikke forstå at man skal på arbejde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa!

Først et tuuuuusind tak for de skønne anmeldelser! ;-)

Hvor gør det cool at se, at i er nogen som vil bruge tiden på

at skrive roser til mig! Thumbs up guys! ;-)

Til de som har den opfattelse, at jeg ikke er ægte, kan jeg forsikre jer om, at det er jeg. Bum bum! :-)

Sexdyret- når man venter i flere timer uden svar samt sent afbud, så må du forstå at jeg ikke vil spilde min tid. Jeg har OGSÅ et arbejde at skulle passe. Og så er jeg så umætteligt glad for mig selv at jeg netop ikke spilder tiden på mænd der ikke fanger interessen, om der er penge indover eller ej er fuldstændig ligegyldigt. Hvis jeg ikke føler mig behageligt tilpas med kunden, så giver jeg heller intet af mig selv, sådan er det.

Nå, ikke mere mundhug herfra :-) håber trods alt du finder hvad du søger.

Til alle der enten har aftale eller vil ha, så glæder jeg mig til at komme tilbage fra ferie!

Kram Sara ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror tiden vil vise at jeg ikke er fake. Men typisk dansk at være så negativ. Det er så ikke første gang jeg har skrevet herinde. Jeg kan kun smile af din negativitet, håber du en dag selv får noget at smile over.

Overvejer at blive her på sitet, efter de få positive tilbagemeldinger:)

Ok, hvis det ikke er fake, kan du så ikke lige ligge nyt link ind, det første virker ikke

domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Domino --- læs lige her :)

citat:

Til alle der enten har aftale eller vil ha, så glæder jeg mig til at komme tilbage fra ferie!

Kram Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Jeg skrev besked en dag før vi sku mødes.

Kan ikke gøre noget om når jeg er kald på arbejde.

Sagt pæn undskyld og spørgte om vi kunne mødes næste gang du kommer til Århus.

Som svar fik jeg at jeg skal ikke skrive mere da jeg spild din tid.........

Det var nok ikke pæn fra dig.

Er virklig ked af kunne ikke komme, men sådan er livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Jeg skrev besked en dag før vi sku mødes.

Kan ikke gøre noget om når jeg er kald på arbejde.

Sagt pæn undskyld og spørgte om vi kunne mødes næste gang du kommer til Århus.

Som svar fik jeg at jeg skal ikke skrive mere da jeg spild din tid.........

Det var nok ikke pæn fra dig.

Er virklig ked af kunne ikke komme, men sådan er livet.

Jeg har endevendt HELE min mail samt mobil og kan konstatere at du er fuld af løgn :-)

Vi har ikke haft dialog om aflysning den dag, men jeg modtog en masse ubehagelige mails den dag der grangiveligt ligner din måde at skrive på. Der bliver der bl.a skrevet at min vagt ikke er hurtig nok, at jeg skal kvæles og at der bliver skifter mail så jeg ikke aner hvem personen er. Jeg beskylder ikke dig for at stå bag, men det ser mistænkeligt ud. Vi har endvidere ikke aflyst nogen aftaler grundet arbejde så på den front er du en lille pinochio :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror alle er bedst tjent med, at der skrues en anelse ned for insinuationerne, specielt hvis de bygger på krystalkugle følelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Sara

Det var altså ikke mig. Vi havede aftale først til kl. 13.00, som vi lavet om til kl. 15.00 onsdag sidste uge. Tirsdag morgen har jeg aflyst aftalen pga. jeg skulle arbejde til kl. 3 - 4 stk.

Du skrev at det lyder underligt...

Som svarede jeg til at jeg køre læstbil ;)

Så skrev du tilbage, at det er ok, og vi dropper det bare...

Jeg skrev at jeg er meget ked af det og gerne høre hvornår kommer du igen ;)

Og bagefter fik jeg info at jeg skal lavere med at skrive da jeg spiller din tid...

Altså synes jeg at der var alt som skulle værre fra min side...

Tror at du beskriver en andet person.

Det var ikke mig !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...