Brutus 2039 Skrevet 16. Januar, 2021 (edited) https://ekstrabladet.dk/krimi/truet-med-kniv-og-pistoler-kvinde-voldtaget-under-bordel-roeveri/8430085 Stakkels kvinde. Jeg håber virkelig at forbryderne bliver sparket ud af landet, når de har afsonet. Redigeret 16. Januar, 2021 af Brutus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 16. Januar, 2021 Enig. Tror bare ikke det sker. Der tages allerede forbehold for udvisning fordi hovedmanden er syg i hovedet. Yeah right. Det er han. Derfor skal både ham og de andre ud. Ad h til med dem..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 16. Januar, 2021 Min indre skabsracist vil have de skal klynges op i bollerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 16. Januar, 2021 kan ikke være mere enig men bare vent de får lov at blive for der er sikkert og vist at den danske stat får ondt af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. Januar, 2021 Jeg håber at de får så hård en straf som loven og retsstaten tillader. Jeg håber ikke at pøblen udenfor for retsinstitutionerne skal dømme dem. Danmark er ikke en bananrepublik, og var den, ville det være en ualmindelig dårlig een af slagsen. Der mangler simpelt hen bananer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 16. Januar, 2021 Så er det jo vi er rigtig glade for at prostitution er legalt her i landet – ellers er der en risiko for at det aldrig vil blive anmeldt og skiderikkerne slipper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 16. Januar, 2021 tvr skrev, for 41 minutter siden: Jeg håber at de får så hård en straf som loven og retsstaten tillader. Jeg håber ikke at pøblen udenfor for retsinstitutionerne skal dømme dem. Danmark er ikke en bananrepublik, og var den, ville det være en ualmindelig dårlig een af slagsen. Der mangler simpelt hen bananer. Jeg kunne ikke være mere enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 16. Januar, 2021 (edited) Straffes efter loven røveri og i et tilfælde for seksuel tvang/voldtægt - kan de udvises er det ud med med. Byret Landsret Højesteret sæt i værk. Redigeret 16. Januar, 2021 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 16. Januar, 2021 Runaldo skrev, for 10 timer siden: Min indre skabsracist vil have de skal klynges op i bollerne. Det har intet med racisme at gøre. Havde det været etnisk danskere skulle de stadig klynges op i bollerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg