Guest Mr. B Skrevet 17. Januar, 2021 Godt Nytår Min henvendelse går nok primært til seniormedlemmer. Er selv en årgang 1958 - MEN hvilket årgang ! he he Som så mange andre på min alder, har jeg forstørret prostata. Ikke noget problem i relation til at nyde vores dejlige, skønne, frække og lækre GPér MEN igennem de seneste 6-8 måneder har jeg bemærket, at jeg har minimal sædmængde ved udløsning. Nok er man en årgang 1958.....mæænnn synes altså alligevel at der mangler noget, når kanonen skydes af ! smiler.....lidt macho er man vel stadig ! Har talt med min læge om det, og hun siger at sæden er der, men at den p.g.a. forstørret prostata skydes "bagom" og tilbage i blæren.....og det er sgu da bare stort ØV Har jeg mon nogle lidelsesfæller her, som kan berette om lignende oplevelse, OG ikke mindst om I har fundet en løsning ? På forhånd tak for kommentarer og input. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 251 Skrevet 17. Januar, 2021 Mr. B skrev, for 12 minutter siden: Min henvendelse går nok primært til seniormedlemmer. Er selv en årgang 1958 - MEN hvilket årgang ! he he Kan anbefale noget bækkenbundstræning - knibeøvelser, det kan evt. være med til at sikre pladsforholdene holdes intakte. Hav tålmodighed 1-2 mdr. Vh årgang 61 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 17. Januar, 2021 Der findes en del kurser i forhold til mænd, prostata, vandladning og alt det der -( Jeg har taget et 'kursus' hvis man kan kalde det det) - Det er både lavet som bog, video og hold fremmøde og går i bund og grund ud på, at være 'sund' dernede og at lære knibeøvelser (Ja den slags laver mænd altså også - og dem der ikke gør, burde for at holde deres prostata 'ved lige') Jeg har deltaget, det var mildest talt hamrende godt og udbytterigt - og læreren er enormt flink, en mand ligesom os og uden alt muligt andenoms snak... Det hedder 'Fra regnorm til anakonda' og du kan finde mere på nettet omkring.... Det er en af de bedste ting jeg har gjort for mig selv i mit liv... Klar anbefaling God vind //med venlig hilsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 17. Januar, 2021 Fik pga. svigtende potens lyst til at prøve ultralyd, som har hjulpet flere. Det gav kun begrænset effekt, men fyssen var så flink at bruge kanonen på prostata også, og det hjalp på nattepisseriet, samtidig med, at det gav en større udløsning. Det er nu snart 4 år siden, og effekten er ikke stor mere, men måske skulle du prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 17. Januar, 2021 Jeg kan anbefale kusus på Gotved-skolen og bogen Fra regnorm til anacon. Læs mere her God søndag Roger “anaconda” Rabbit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 17. Januar, 2021 Hold kæft hvor er det dejligt at læse, skide fedt at folk hjælper hinanden med helbreddet også. God bedring til dig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 17. Januar, 2021 Roger Rabbit skrev, for 4 timer siden: Jeg kan anbefale kusus på Gotved-skolen og bogen Fra regnorm til anacon. Læs mere her God søndag Roger “anaconda” Rabbit Hahaha skulle lige til at skælde ud, teksten fra regnorm til anacon troede jeg var en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christianm91 4 Skrevet 18. Januar, 2021 Får du medicin for din forstørrede prostata?) f.eks. Tamsulosin? Det plejer at være behandlingen der giver tilbageløb af sæd i blæren, umiddelbart plejer en forstørret prostata ikke give det som første/eneste symptom. Har din læge undersøgt dig for prostatakræft - haft en finger i numsen på dig og evt. målt PSA? Bækkenbundsøvelser er fantastiske, men kræver at man udfører dem regelmæssigt og resten af livet, og så tager det relativt lang tid, før man ser en effekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. Januar, 2021 Tjek her og håber det kan hjælpe dig https://www.gotved.dk/kurser/fra-regnorm-til-anakonda/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. B Skrevet 18. Januar, 2021 Christianm91 skrev, for 33 minutter siden: Får du medicin for din forstørrede prostata?) f.eks. Tamsulosin? Det plejer at være behandlingen der giver tilbageløb af sæd i blæren, umiddelbart plejer en forstørret prostata ikke give det som første/eneste symptom. Har din læge undersøgt dig for prostatakræft - haft en finger i numsen på dig og evt. målt PSA? Bækkenbundsøvelser er fantastiske, men kræver at man udfører dem regelmæssigt og resten af livet, og så tager det relativt lang tid, før man ser en effekt. Tak for input Christian.....Jeg er i proces med alt det som du nævner. Og nej jeg tager p.t. ingen medicin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg