Hop til indhold
Bomben

Gangbang i Randers

Recommended Posts

Nogen der kender noget til gangbang hos pigekollektivet i Randers i dag d 13/6? Kan ikke komme igennem til dem og hører prisen og tilmelde mig. Nogen der ved noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Priserne står i deres annonce på forsiden under annoncering ;)

Hmm kan ikke se det nogen steder. Ved ikke om det er fordi jeg kigger på mobil. Kan ikke se andet end at det er i dag 16-18 og det er med Louise og Line...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hele teksten ses nemt på en Iphone - men her er den igen. Always at Your service Sire!!

Så sker det sørme igen at vi må lave uartige lege og fræk ballade med jer skønne mænd og ja det skal så være med så mange af jer som muligt . Gang bang torsdag kl 16 til 18 i laksegade 12,1 tv i Randers ved pigekollektivet og ja vi forventer at se lige så mange som sidst og gerne flere... Det jo meningen vi skal have HELE turen og øm mis . Der vil være en kold forfriskning og lidt snaks og ja to top tunet klare piger til jer . Tilmelding 27306651, men også ok at komme forbi, den søde vagtpige er der til at lukke jer ind... 30min 1000 kr, 1 time 1800 kr 1,5 2500 kr og 2 timer til 3200 kr... Come and play . Våde kys fra Louise og Line ps ALT MED GUMMI SELVFØLGELIG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm kan ikke se det nogen steder. Ved ikke om det er fordi jeg kigger på mobil. Kan ikke se andet end at det er i dag 16-18 og det er med Louise og Line...

Hey vi er her skam, ring 27306651 knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...