Hop til indhold
Pkl

Hjælp idag torsdag i nærheden af Scandic søerne i Kbh

Recommended Posts

Hej,

Har fulgt med fra sidelinjen i et års tid og med stor succes fulgt mange råd/guides ud i thaimassage verdenen:-)....

Nu skal jeg lige bruge lidt hjælp. Checker ind på Scandic ved søerne i Kbh om lidt og har lige 1-2 timer inden jeg skal ud og spise og hvorfor ikke bruge dem på lidt god thaimassage.

Men... Har brug for råd til god thaimassage i gå afstand fra hotellet. Det gør absolut ikke nogen hvis pigen tilmed ser godt ud og ikke for tyk/buttet:-).

Hvor kam jeg gå hen på 5-10 mon fra hotellet?

Tak på forhånd for hjælpen:-)

Hilsen

Pkl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Har fulgt med fra sidelinjen i et års tid og med stor succes fulgt mange råd/guides ud i thaimassage verdenen:-)....

Nu skal jeg lige bruge lidt hjælp. Checker ind på Scandic ved søerne i Kbh om lidt og har lige 1-2 timer inden jeg skal ud og spise og hvorfor ikke bruge dem på lidt god thaimassage.

Men... Har brug for råd til god thaimassage i gå afstand fra hotellet. Det gør absolut ikke nogen hvis pigen tilmed ser godt ud og ikke for tyk/buttet:-).

Hvor kam jeg gå hen på 5-10 mon fra hotellet?

Tak på forhånd for hjælpen:-)

Hilsen

Pkl

Jeg iler gerne til hjælp. Nu har jeg ikke lige tid til at tjekke, hvor hotellet nøjagtigt ligger, men der ligger et thaisted i Collinsgade næsten på hjørnet af selve Søgaden. Jeg har aldrig selv været der, men set gode anmeldelser.

Der er også et Sølvgade 92 (?), hvor du kan få, så hatten passer. Her har jeg heller aldrig været ...... men som et tryk på "nødstopknappen".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hotellet ligger lige ned mod gl. Kongevej lige ved Planetariet:-)

Tak for svar.. Synes jeg har læst mig frem til at Sølvgade er et decideret bordel, og vil hellere et godt massagested med ekstra:-)

Hilsen

Pkl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt mere en 10 min på gå ben men 5-10 med bus til frederiksberg rådhus ligger siri massage. Der er på gruntvigsvej. Det er go massage og en svensker man kan få der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lidt mere en 10 min på gå ben men 5-10 med bus til frederiksberg rådhus ligger siri massage. Der er på gruntvigsvej. Det er go massage og en svensker man kan få der.
Jeg husker også stedet som godt, og kan efter de senere anmeldelser anbefale det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...