Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Bicycle Repairman
Håndværkeren89 skrev, for 8 minutter siden:

Hun vil have forudbetaling 

Hun giver Græsk, det er vel lidt det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen. Hun vil have forudbetaling, men hun møder altså også op. Utrolig smuk pige, som I kan se på billederne. Ydelserne udfører hun rigtig fint. Hun virker meget genert, men utroligt sød. Virker egentlig ikke rigtig til, at hun hører til i branchen, men sådan er der jo så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik også lavet en aftale, men ser lidt anderledes på det en Tillerman ift ydelserne. Ingen problemer med at komme til den aftale tid efter forudbetaling. Og jo, en smuk pige som bedre ud i virkeligheden end på billederne,- især nogle virkelige flotte bryster. Hun startede med at skulle låne toilet til at vaske sig selv.. Bagefter var det umuligt at nyde tiden med hende, fordi hun hvert andet minut skulle fortælle om hendes ekstra ydelser. Jeg var slet ikke interesseret i at bolle uden kondom, men ville egentlig bare have et godt knald -  og det virkede som om hun dygtigt forsøgte at undgå at levere det jeg havde bestilt, mens hun forsøgte at få flere penge ud af mig. Undgår udenlandske piger fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bungalove skrev, for 18 timer siden:

Fik også lavet en aftale, men ser lidt anderledes på det en Tillerman ift ydelserne. Ingen problemer med at komme til den aftale tid efter forudbetaling. Og jo, en smuk pige som bedre ud i virkeligheden end på billederne,- især nogle virkelige flotte bryster. Hun startede med at skulle låne toilet til at vaske sig selv.. Bagefter var det umuligt at nyde tiden med hende, fordi hun hvert andet minut skulle fortælle om hendes ekstra ydelser. Jeg var slet ikke interesseret i at bolle uden kondom, men ville egentlig bare have et godt knald -  og det virkede som om hun dygtigt forsøgte at undgå at levere det jeg havde bestilt, mens hun forsøgte at få flere penge ud af mig. Undgår udenlandske piger fremover.

Du kan opleve det samme med danske piger , Min erfaring er, at dårlig service ikke nødvendigvis har noget at gøre med om det er danske eller udenlandske piger. Dog har jeg kun haft dårlige erfaringer med sorte udenlandske piger. Jeg tror, at de i højere grad er presset ind i erhvervet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsøgte at lave en aftale den gang hun var i Randers. Der kunne man faktisk også besøge hende. God kontakt per tlf og smsmen det blev ikke til noget (ikke pga hende).

Kunne i virkelig finde på at betale forud ? Synes at det er en invitation til snyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde besøg af hende for nogle måneder siden. Hun forlangte 200.- forudbetaling via MP, men hun dukkede altså op til tiden. Hun er virkelig naturlig flot, og har de perfekte bryster, syntes jeg. Hun var min første GP, så jeg var meget nervøs. Hvilket gjorde at banditten ikke ville lege med. Hun forsøgte virkelig at gøre alt for at jeg havde en god oplevelse, så jeg har intet at klandre hende for - det var bare mig den var gal med. Så vi fik snakket en del i stedet. Hun sagde hun var fra Rumænien, men hun var udmærket til engelsk. Ville jeg have besøg af hende igen? Hun er super lækker, men hun tilbød mig også sex uden kondom (hvilket jeg takkede nej til), og jeg vil ikke fremover være sammen med GP'er der tilbyder det. Man skal jo passe på sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...