Mustheaveu 39 Skrevet 18. Januar, 2021 Hej frænder, er der en, eller flere, der har været hos Camilla og hvordan var oplevelsen'? Hun kan kun kontaktes på snapchat cmeldgz. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 18. Januar, 2021 Kunne man i det mindste tjekke at overskriften er korrekt, inden man skriver? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 18. Januar, 2021 og hvor har du fundet hendes annonce så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 39 Skrevet 22. Januar, 2021 @AlfaN Det har du fuldstændig ret i - ved ikke helt hvad der gik galt der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 39 Skrevet 22. Januar, 2021 @jsfeltwowHun annoncerer en gang i mellem på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 22. Januar, 2021 Der er 6 kvinder i DK med det navn. Vil du påstå en af dem har brugt det navn og/eller den snapkonto i en annonce på annoncelight? Det kan ikke søges frem og når man googler snapkontoen er denne tråd det eneste hit. Du er ikke bare ude på at chikanere en eller anden du er sur på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 23. Januar, 2021 tvivler jeg på han er, jeg tilføjede den snap for at se hvad der ville ske, ventede på der kom en story, og så kom den, "mød mig for xxx kr i xx tid, halvdelen skal forudbetales, farvel til hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 23. Januar, 2021 jsfeltwow skrev, for 7 timer siden: tvivler jeg på han er, jeg tilføjede den snap for at se hvad der ville ske, ventede på der kom en story, og så kom den, "mød mig for xxx kr i xx tid, halvdelen skal forudbetales, farvel til hende Ja, tak for opklaring. Jeg tilføjede også snapkontoen og spurgte. Nu er jeg slettet eller blokeret. Så det er næppe chikane - beklager, men det virker mærkeligt at bruge sit eget navn eller en andens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg