Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg læste det lillemand skrev i tråden, SF vil gøre online sugardating strafbart. Og jeg er klar over, jeg ikke bliver populær med det jeg gør nu, men vi er nødt til at se det i øjnene Personligt ønsker jeg ikke at afskaffe prostitutionsbranchen, da jeg mener man selv skal have lov at bestemme, hvordan man vælger at tjene til dagen og vejen (så længe man ”husker” at betale skat), men… når det går ud over andre som det til tider gør, så står jeg altså af. Og det foregår os her i lille danmark, det er der ingen der kan komme udenom, uanset hvor mange krumspring man laver. Jeg har se et par dokumentar omkring sex trafficking, det er godt nok hårdt at se og høre på, pu-ha. Jeg ved godt at der er mange udenlandske piger her i danmark, og der er mange der holder på at de er her frivillige, både fra pigernes og købers side (og der er nok nogen der er her af fri vilje), men jeg må sige jeg er begyndt at tvivle på, at der er så mange her af fri vilje. Særlig efter jeg så en dokumentar, hvor et par af pigerne fortæller om, hvordan de bliver ”knækket” og når de er blevet det får de lov, at ”arbejde” uden at være under konstant kontrol. Og så alligevel ikke helt, for de får tilsendt et billede eller to, via af email eller sms, af deres barn/børn elle forældre. Og dermed har bagmændene lige gjort pigen/pigerne opmærksom på, at de kan komme frem til pigen/pigernes familien hurtigere end pigen/pigerne, da hun/de sidder x antal km væk, og ikke kan gøre noget. På den måde er bagmændene næsten sikker på pigen/pigerne yder en ”god service” ikke laver ballade, i form af at spørger om hjælp, øv. Danmark bliver nævnt, og der ses billeder herfra danmark, så vi kan ikke se os fri. Hvordan løser man det/de problemer? Sue Lloyd-Roberts - BBC Correspondent Special - Latvia / Denmark / Ireland, sex trafficking, 2000 Sue Lloyd-Roberts - BBC Correspondent Special - Latvia / Denmark / Ireland, sex trafficking, 2000 - YouTube The Billion Dollar Industry Of Sex Trafficking (Crime Documentary) | Real Stories The Billion Dollar Industry Of Sex Trafficking (Crime Documentary) | Real Stories - YouTube Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobie Skrevet 23. Januar, 2021 Virkelig sobert indlæg. Tak for skrivet. Det eneste der umiddelbart kan gøres er at lade den del af forretningen sulte. Altså lade være,- og det er ikke svært at identificere hvem der er inkluderet i dit skriv. Er godt sted st starte er udelukkende at besøge danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Fuldkommen enig her, det er meget enkelt, stop med brugen af udenlandske piger! Og nej hun behøver ikke sidde i en trist mørk kælder og se trist ud. Face it, trafficking er en kæmpe industri og kommer i mange former. Sjovt nok ved alle herinde det findes men ingen mener at have gjort brug af det selv? Det er enormt tankevækkende at de fleste vælger at tro at en udenlandsk pige med døgnvagt i en lejlighed er selvkørende selvfølgelig sidder der en bagmand og høster på hendes krop, ja måske tjener hun lidt mere end i sit hjemland, men ændrer det på hun har elendige arbejdsforhold og får en minimal andel selv?. Men når pikken tager over gør fornuften også. Tænk at sidde alene i Danmark i en lejlighed og skulle ekspedere en masse kunder dagligt, sikkert til en helt anden løn end den aftalte samt antal af kunder ydelser osv. Det må være ensomt trist og også smertefuldt at skulle lade så mange mænd bruge sin krop. De bliver konstant flyttet rundt fra land til land, på den måde kan de intet netværk skabe og det er sværere for de danske myndigheder at spore dem. Tænk nu over det for pokker, ønsker I det samme for jeres egne døtre? Og ja ved jeg sætter tingene på spidsen men det er altså de hårde facts selvom ingen herinde ønsker at indse det. Redigeret 23. Januar, 2021 af Fynboen1968 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Januar, 2021 Tak for et seriøst indlæg i en alvorlig debat - ja salg af sex skal være helt legalt og anses som almindeligt erhverv - traffiking og anden tvang bekæmpes straffes (bagmænd m/k) - Så køb dansk og har du fornemmelsen at GP er under pres så stop. Tror en velfungerende mand godt kan fornemme at en kvinde ikke trives ved sex under tvang/pres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) @bødlen, jeg tror ikke man skal tage fejl,det kan være svært at gennemskue, der kan stå en glad smilende pige, som bliver groft udnyttet og arbejder under horrible forhold det vil sige mange kunder, lidt søvn, grænseoverskridende ydelser som sex uden prævention osv osv. Også selvom lejligheden ligger et lækkert pænt sted og hun virker glad og imødekommende. Redigeret 23. Januar, 2021 af Fynboen1968 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Jeg læste herinde om en udenlandsk pige som havde lavet et såkaldt skjold med fingrene om pikken hun havde virket træt og uoplagt. Kunden var utilfreds, og de andre i tråden syntes heller ikke om denne adfærd, hun kunne jo lade være at tage kunder hvis hun var uoplagt. Men måske havde pigen et minimum af mænd hun SKAL tage, måske må hun ikke sige nej, husleje koster der skal penge ind hos dem der har udgiften hvilket selvfølgelig ikke er pigen selv, ingen skænkede det en tanke. Jeg fik ondt i maven og tænkte over ingen følte empati med hende at det rent faktisk gjorde ondt i hendes skede men det var et irritationsmoment hos kunderne ...virkelig skrækkeligt og naivt ingen tænker længere end hvor dybt de kan få pikken ind. Redigeret 23. Januar, 2021 af Fynboen1968 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg tror ikke der er nok danske piger til at dække den efterspørgsel der er. Jeg mener og tror der er plads til både de danske og udenlandske piger, men vi skal nok finde en løsning (hvad løsningen er, ved jeg ikke) for hvis vi ikke finder en løsning, og vi bare kigger den anden vej, ja, så risiker vi at modstanderne (nej-siden) af branchen få mere og mere vind i sejlene. Og så risiker vi at vi får de samme forhold som Sverige, og det ønsker jeg ikke. Det der argument med at man godt kan fornemme om pigen gør det af egen fri vilje eller ej, det tvivler jeg stærkt på. I må jo kende det fra jer selv. Men møder ind på arbejde, prøver at fremstå glad, selv om der måske er problemer derhjemme. Hvis der så er en kollega der fornemmer man ikke er så glad, så kommer man med en eller anden undskyldning, f.eks. man har sovet dårligt og ”bare” er lidt træt. Så hvem siger ikke, en pige bare siger hun har haft en kedelig oplevelse med en anden kunde, når hun i virkeligheden er i en situation hun ikke ønsker at være i, af frygt for, hvad en bagmand kan finde på at gøre. Og så kan man jo spørge sig selv, ville jeg ikke yde mit bedste, hvis jeg stod i samme situation, i håb om at der ikke sker min familie noget. Det tror jeg man vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2021 Indledningsvist er min opfattelse, at et forbud mod prostitution ikke vil have den tilstrækkelig effekt i forhold til at komme "trafficking" til liv. Løsningen kan anskues fra to vinkler, hhv. statens og kunderne. Staten (her Danmark) har egentlig opfyldt sin positive legislative forpligtelser i forbindelse med trafficking. dvs. at alle handlinger, der kan fremme eller medvirke til trafficking er kriminaliseret. Spørgsmålet bliver derefter om staten har opfyldt sine præventive operationelle positive forpligtelser over for ofrene. dvs. om hvorvidt staten og myndighederne gør nok for at forhindre trafficking. Dette omfatter bl.a. foranstaltninger som undersøgelser, bevisførelse, tilbyde ofrene den fornødne hjælp og beskyttelse m.v. Herefter skal der så rejses tiltaler og idømmes straffe, hvis det er grundlag for det. Jeg er ubekendt med omfanget af trafficking i Danmark, men det findes utvivlsomt. Jeg sidder med den følelse af, at staten ikke gør nok (dette er en udokumenteret påstand fra min side). Når man er bekendt med denne her branche (prostitution) så er der mange holdepunkter for at antage, at trafficking stadig findes i vidt omfang i Danmark. Kampen mod trafficking skal ske fra politisk side. Alle politikere er selvfølgelig mod trafficking, men hvor meget gøres der egentlig i praksis? Politikerne kan sætte penge af, og lægge pres på de relevante myndigheder, tilvejebringe det lovgrundlag m.v. Kunderne kan selvfølgelig "blive væk", hvilket ville være det mest hensigtsmæssige på baggrund af flere ting. Dernæst, og nok mere vigtigt er, at man bør oplyse myndighederne, hvis der er mistanke om trafficking. Jo flere henvendelser, jo bedre. Hvis myndighederne ved, eller burde vide, at der i konkrete sager foregår trafficking, så skal de reagere. En manglende reaktion fra myndighederne vil kunne påtales af højtstående organer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 Lige her skrev, for 14 minutter siden: Jeg tror ikke der er nok danske piger til at dække den efterspørgsel der er. Jeg mener og tror der er plads til både de danske og udenlandske piger, men vi skal nok finde en løsning (hvad løsningen er, ved jeg ikke) for hvis vi ikke finder en løsning, og vi bare kigger den anden vej, ja, så risiker vi at modstanderne (nej-siden) af branchen få mere og mere vind i sejlene. Og så risiker vi at vi får de samme forhold som Sverige, og det ønsker jeg ikke. Det der argument med at man godt kan fornemme om pigen gør det af egen fri vilje eller ej, det tvivler jeg stærkt på. I må jo kende det fra jer selv. Men møder ind på arbejde, prøver at fremstå glad, selv om der måske er problemer derhjemme. Hvis der så er en kollega der fornemmer man ikke er så glad, så kommer man med en eller anden undskyldning, f.eks. man har sovet dårligt og ”bare” er lidt træt. Så hvem siger ikke, en pige bare siger hun har haft en kedelig oplevelse med en anden kunde, når hun i virkeligheden er i en situation hun ikke ønsker at være i, af frygt for, hvad en bagmand kan finde på at gøre. Og så kan man jo spørge sig selv, ville jeg ikke yde mit bedste, hvis jeg stod i samme situation, i håb om at der ikke sker min familie noget. Det tror jeg man vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 Altså branchen er jo hårdt ramt og har været det i flere år netop pga de udenlandske kvinder, af samme grund tilbyder flere og flere grænseoverskridende ydelser. Jeg tror nu nok der er rigeligt til alle og ellers må man sgu rive i banditten hvis der går en uge før der er tid. Danske mænds liderlighed skal ikke være på bekostning af at udenlandske kvinder og piger udnyttes på det groveste. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Fynboen1968 skrev, for 2 minutter siden: Altså branchen er jo hårdt ramt og har været det i flere år netop pga de udenlandske kvinder, af samme grund tilbyder flere og flere grænseoverskridende ydelser. Jeg tror nu nok der er rigeligt til alle og ellers må man sgu rive i banditten hvis der går en uge før der er tid. Danske mænds liderlighed skal ikke være på bekostning af at udenlandske kvinder og piger udnyttes på det groveste. På det augment lægger jeg mig fladt ned. Du har ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 23. Januar, 2021 Prostitution vil aldrig forsvinde. Det er naivt at tro, at et forbud eller diverse former for legalisering kan fjerne de grimme sider af prostitution. Ser vi blot på vores eget lille Danmark så er købesex universet på den ene side et vidunderligt skønt univers med mange glæder for både kvinder og mænd, og på den andet side et forfærdeligt univers hvor menneskeligheden under overflader vise sit grimme ansigt i form af tvang, vold, trusler, udnyttelse, kriminalitet osv osv - Stort set alt hvad man kan finde af forfærdelig ting, herunder også mennesker alvorlige psykologiske lidelser og mangler. Trænger man ned i branchen vil man hurtigt opdage, at man ikke kommer nogen steder med de hurtige sort/hvid løsninger. Man kan ikke via lovgivning, forbud osv få det enten til at forsvinde eller med et mirakel fjerne alle de grimme sider ved prostitution. Hvad man man så ? Man kan forsøge at ændre adfærd via lovgivning og oplysning til det bedre, men det vil aldrig blive perfekt. Det er jo lidt ligesom de nye samtykkelov. Den sender dels et signal, den vil helt sikkert også få mange til at tænke sig om, …...og den vil helt sikkert også få flere dømte, men voldtægter vil aldrig forsvinde. I store træk synes jeg faktisk af vores lovgivning er på plads når vi taler prostitution i Danmark. Menneske handel er forbudt, vi har en stram rufferilov osv. Taler vi menneske handel kan man jo sagtens allokere flere ressourcer hvis man ønsker at begrænse udbredelsen i vort land, uden at de kræver ændring af loven. Det er jo klart at hvis der ikke er en efterspørgsel på købesex, så ville det ikke eksistere. Derfor giver det jo så også mening at forsøge sig en mere pragmatiske tilgange - Det kan ikke forsvinde, hvordan kan vi så i det mindste gør det hele lidt bedre. For mig at se, ville det skabe mærkbare forandringer, hvis den typiske køber havde en større indsigt. Tråden viser jo også, at tråd opretteren er blevet mere oplyst, hvilket igen helt sikkert også vil ændre på adfærden, herunder at man helt sikkert begynder at fravælge segmenter i branchen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 23. Januar, 2021 Lige her skrev, for 3 timer siden: Jeg læste det lillemand skrev i tråden, SF vil gøre online sugardating strafbart. Og jeg er klar over, jeg ikke bliver populær med det jeg gør nu, men vi er nødt til at se det i øjnene Personligt ønsker jeg ikke at afskaffe prostitutionsbranchen, da jeg mener man selv skal have lov at bestemme, hvordan man vælger at tjene til dagen og vejen (så længe man ”husker” at betale skat), men… når det går ud over andre som det til tider gør, så står jeg altså af. Og det foregår os her i lille danmark, det er der ingen der kan komme udenom, uanset hvor mange krumspring man laver. Jeg har se et par dokumentar omkring sex trafficking, det er godt nok hårdt at se og høre på, pu-ha. Jeg ved godt at der er mange udenlandske piger her i danmark, og der er mange der holder på at de er her frivillige, både fra pigernes og købers side (og der er nok nogen der er her af fri vilje), men jeg må sige jeg er begyndt at tvivle på, at der er så mange her af fri vilje. Særlig efter jeg så en dokumentar, hvor et par af pigerne fortæller om, hvordan de bliver ”knækket” og når de er blevet det får de lov, at ”arbejde” uden at være under konstant kontrol. Og så alligevel ikke helt, for de får tilsendt et billede eller to, via af email eller sms, af deres barn/børn elle forældre. Og dermed har bagmændene lige gjort pigen/pigerne opmærksom på, at de kan komme frem til pigen/pigernes familien hurtigere end pigen/pigerne, da hun/de sidder x antal km væk, og ikke kan gøre noget. På den måde er bagmændene næsten sikker på pigen/pigerne yder en ”god service” ikke laver ballade, i form af at spørger om hjælp, øv. Danmark bliver nævnt, og der ses billeder herfra danmark, så vi kan ikke se os fri. Hvordan løser man det/de problemer? Sue Lloyd-Roberts - BBC Correspondent Special - Latvia / Denmark / Ireland, sex trafficking, 2000 Sue Lloyd-Roberts - BBC Correspondent Special - Latvia / Denmark / Ireland, sex trafficking, 2000 - YouTube The Billion Dollar Industry Of Sex Trafficking (Crime Documentary) | Real Stories The Billion Dollar Industry Of Sex Trafficking (Crime Documentary) | Real Stories - YouTube Selvfølgelig forgår der sex slavehandel med kvinder / udnyttelse af kvinder det er der ingen tvivl om og jeg har set / læst min del af doks om "Service branchen" og der er en ting der går igen og det er hvor vinklet / subjektiv alle udsendelserne er. For de er alle lavet stærkt kritiske foreninger etc etc som har det ene fælles mål at stigmatiserer(kvinder der arbejder indenfor faget) og fratage kvinderne retten til selv at bestemme over egen krop så derfor får du aldrig en tæt på 100% objektiv dok om det miljø og lad nu være med at sige at størstedelen af de udenlandske kvinder er styret af udenlandske bander / pimps / mutter..... for det er mange af de danske kvinder også, her har de bare andre navne som eks Bandidos / HA / LTF etc.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 23. Januar, 2021 Definitionen på en udenlandsk gp?? Er det ok. hvis en udenlandsk kvinder gifter sig med en dansk mand, og starter op som gp? Det er mange spørgsmål som nærmest ikke kan besvares af andre end en selv. Naturligvis er jeg også i mod, at nogen bliver tvunget til, at sælge sig selv. Min lyst er ikke til danske kvinder -og når/hvis jeg skal betale for det -skal det ikke være med en dansk kvinde "helt ærligt" Det er meget røjenskab der ikke tåler dagens lys... Hvis og når man tænker for meget på det -skønnes det eneste rigtige, at blive munk (og deres ry er jo helle ikke for godt) At være tro i sit ægteskab er en anden løsning -men men MEN i vore tider er det jo nærmest en parodi... -kedelig og umoderne -og hvem har lyst til det? Man kan også bare give nogen andre skylden, og brokke os helt vildt -så får vi det bedre med det hele...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Fynboen1968 skrev, for 3 timer siden: Jeg læste herinde om en udenlandsk pige som havde lavet et såkaldt skjold med fingrene om pikken hun havde virket træt og uoplagt. Kunden var utilfreds, og de andre i tråden syntes heller ikke om denne adfærd, hun kunne jo lade være at tage kunder hvis hun var uoplagt. Men måske havde pigen et minimum af mænd hun SKAL tage, måske må hun ikke sige nej, husleje koster der skal penge ind hos dem der har udgiften hvilket selvfølgelig ikke er pigen selv, ingen skænkede det en tanke. Jeg fik ondt i maven og tænkte over ingen følte empati med hende at det rent faktisk gjorde ondt i hendes skede men det var et irritationsmoment hos kunderne ...virkelig skrækkeligt og naivt ingen tænker længere end hvor dybt de kan få pikken ind. Ja og det fortvivlende er at når der kommer en sådan " anmeldelse" om en kvinde der laver " et skjold med fingrene" så bliver hun udskældt og hængt ud. Det er virkelig rystende at man ikke istedet spørger sig selv om HVORFOR hun gør det og om det er rimeligt at hun sprænger sin egne grænser og HVORFOR hun sprænger sine egne grænser. Det er lige præcis det, at man kan være så iskold overfor en kvinde der åbenlyst ikke har det godt, der gør at denne branche kaldes for kold og kynisk Redigeret 23. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 Møffe skrev, for 42 minutter siden: Definitionen på en udenlandsk gp?? Er det ok. hvis en udenlandsk kvinder gifter sig med en dansk mand, og starter op som gp? Det er mange spørgsmål som nærmest ikke kan besvares af andre end en selv. Naturligvis er jeg også i mod, at nogen bliver tvunget til, at sælge sig selv. Min lyst er ikke til danske kvinder -og når/hvis jeg skal betale for det -skal det ikke være med en dansk kvinde "helt ærligt" Det er meget røjenskab der ikke tåler dagens lys... Hvis og når man tænker for meget på det -skønnes det eneste rigtige, at blive munk (og deres ry er jo helle ikke for godt) At være tro i sit ægteskab er en anden løsning -men men MEN i vore tider er det jo nærmest en parodi... -kedelig og umoderne -og hvem har lyst til det? Man kan også bare give nogen andre skylden, og brokke os helt vildt -så får vi det bedre med det hele...;-) Ja vi kan også bare lukke øjnene og forsætte det vi har gang i og finde alverdens undskyldninger. Din stakkel din lyst ikke er til danske kvinder, det er også store problemer du kæmper med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg ved godt at det kan lyde naivt, men jeg tror ikke at det bliver bedre før det bliver helt acceptabelt at gå til en GP. igen er jeg nok naiv, men når jeg besøger min pige skjuler jeg det ikke, går til døren med oprejst pande, og hvis der er “tilskuer” så hilser jeg på dem, ja jeg er på vej ind til en GP, og er ikke bange for at vise det, dog kun til dem der ikke kender mig, så fri er jeg heller ikke, det skal skjules for bekendte og det meste af familien. Det er en skam at man ikke kan være åben om de besøg, og før det sker så vil der altid være mulighed for at der forgår noget lyssky. tænk engang hvis man fik en kvittering og så kunne trække 20% fra på selvangivelsen ( håndværker fradrag eller sprog undervisning ) det svare til hvad GP skal betale i moms, og så er de også tvunget til at betale skat, da der ikke er mørketal. Det ville gøre branchen lovlig og kontrollerbar. Ja der vil være et pkt på selvangivelsen som kan give lidt forklarings problemer til partneren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 23. Januar, 2021 Trafficking, voldtægt og udnyttelse af kvinder og børn er udtryk for det maskuliniserede samfund. Ligesom uoprettelige udtag fra den natur vi ikke kan leve foruden, ligesom krig, ligesom... I venten på at det maskuliniserede samfund ophører så findes der kun en måde hvis man vil bidrage til at stoppe trafficking, tvang og udnyttelse - at holde op med at købe kvinder. Alt andet er bare udenomsnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg har nævnt det før, hvis først nej-siden smider den med skat på bordet, så står ja-siden lige pluslig meget svagt. For hverken skattefar eller ja-siden kan se bort fra den lille detalje. For vi snakker jo om et meget stort beløb der krydser grænsen, uden der er betalt skat af det. Og man kan jo ikke komme udenom, at man selv er med til at snyde den danske skattekasse, og dermed ens egen efterkommer for et velfærdssamfund, man selv har nydt godt af, ja jeg er godt klar over, der er mange der nu sidder og tænker hvilke velfærdssamfund, men vi har det jo rimelig godt her i lille danmark, når man kigger på resten af verden. Men når 99% af de udenlandske piger ikke betaler skat (der er os en pæn del af de danske, der vælger ikke at betale skat). Så må man jo indrømme, at vi har et problem. For vi (gud forbyd det) svenske forhold, så står køber i en meget kedelig situation. Og her tænker jeg på et par af de historier man læser/høre om, hvor der har været uoverensstemmelser mellem SB og SD. Jeg kan godt se det for mig, en SB har været sammen med en SD, hun står så en dag og mangler lidt penge, til en taske eller bytur. Så skriver hun til en SD hun skal lige bruge lidt penge. Det vil SD ikke være med til eller forventer noget for dem, hun kan (i tilfælde af et forbud) gå til politiet og udlevere SD. Ikke alene står han med et problem derhjemme, men nu os med det problem, at han kan risikere at få en plette straffeattest, der sker jo ikke noget med pigen. Og dermed er SD blevet til en omvandrende pengeautomat Hvor står vi så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 23. Januar, 2021 Fynboen1968 skrev, for 1 time siden: Ja vi kan også bare lukke øjnene og forsætte det vi har gang i og finde alverdens undskyldninger. Din stakkel din lyst ikke er til danske kvinder, det er også store problemer du kæmper med Jeg lukker ikke øjnene for noget -og jeg tager ansvar for min handlinger til en hver tid;-) Jeg er ikke en stakkel! Og jeg kæmper ikke med danske kvinder længere;-) Verdens elendighed forholder jeg mig til. Jeg har ikke brug for alverdens undskyldninger -jeg er pisse dobbeltmoralsk det vedkender jeg mig -jeg holder mig laaaaaaaaaangt væk fra ulystende kvindfolk -det er livet for kort til! Kan du sige det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Jeg tror nu nok alle (så vidt muligt) holder sig laaaaaaaaaangt væk fra ulystende kvindfolk Så det er ikke en særlig brugbar bemærkning du kommer med der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 23. Januar, 2021 sikke en vrøvle-tråd... vi mænd er onde og kvinder køber ikke sex ? - tak for dagens bedste griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Møffe skrev, for 38 minutter siden: Jeg lukker ikke øjnene for noget -og jeg tager ansvar for min handlinger til en hver tid;-) Jeg er ikke en stakkel! Og jeg kæmper ikke med danske kvinder længere;-) Verdens elendighed forholder jeg mig til. Jeg har ikke brug for alverdens undskyldninger -jeg er pisse dobbeltmoralsk det vedkender jeg mig -jeg holder mig laaaaaaaaaangt væk fra ulystende kvindfolk -det er livet for kort til! Kan du sige det samme? Ja! Er kvinde og har aldrig gjort brug af prostituerede eller mødt ulystende “kvindfolk” som du smukt kalder mit køn. Redigeret 23. Januar, 2021 af Fynboen1968 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 23. Januar, 2021 Fynboen1968 skrev, for 21 minutter siden: Ja! Er kvinde og har aldrig gjort brug af prostituerede eller mødt ulystende “kvindfolk” som du smukt kalder mit køn. Tak det forklar jo en del;-) Hvadså med ulystende "mandfolk" ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 23. Januar, 2021 Du kære Møffe. Den her tråd har åbenbart ramt en nerve hos dig, sådan som du skaber dig. Vil du ikke være så venlig, at bruge din tid på at tænke over om der findes en løsning, fremfor at være så barnlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg