Knægten 323 Skrevet 23. Januar, 2021 Var der ikke en der spurgte om man måtte advarer om kunder men blot ikke ved navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 23. Januar, 2021 Er du GP ? iøvrigt kan du gå op i søgefeltet og finde tråden. Det er strafbart at udgive ved navn sintes jeg en skrev . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 23. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 9 timer siden: Er du GP ? iøvrigt kan du gå op i søgefeltet og finde tråden. Det er strafbart at udgive ved navn sintes jeg en skrev . jeg er skam ikke en gp men blot en kunde ja søgeresultat hjalp ikke og ja det var strafbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer 12 11 Skrevet 24. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, den 23.1.2021 at 12:10: Er du GP ? iøvrigt kan du gå op i søgefeltet og finde tråden. Det er strafbart at udgive ved navn sintes jeg en skrev . Som påpeget af en anden så må man jo ikke skrive folks navn offentlig og anklage dem for noget. Men det kan man nu alligevel når de viser nummer. Jeg har hemmelig nummer - dvs den optræder ikke i oversigter. Alligevel kunne en prostituerede jeg besøgte med det samme fortælle mig mit navn vha. en app Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 25. Januar, 2021 Nummer 12 skrev, for 10 timer siden: Som påpeget af en anden så må man jo ikke skrive folks navn offentlig og anklage dem for noget. Men det kan man nu alligevel når de viser nummer. Jeg har hemmelig nummer - dvs den optræder ikke i oversigter. Alligevel kunne en prostituerede jeg besøgte med det samme fortælle mig mit navn vha. en app ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer 12 11 Skrevet 25. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 16 timer siden: ??? Jeg valgte en bøvet måde at fortælle at de fleste prostituer allerede har et system på plads der fungerer, stort set uden undtagelse. Søg efter truecaller og deslige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 26. Januar, 2021 Nummer 12 skrev, for 7 timer siden: Jeg valgte en bøvet måde at fortælle at de fleste prostituer allerede har et system på plads der fungerer, stort set uden undtagelse. Søg efter truecaller og deslige. jamen, var det ikke trådstarter du skulle fortælle det og ikke mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer 12 11 Skrevet 26. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 4 timer siden: jamen, var det ikke trådstarter du skulle fortælle det og ikke mig ? Vroooommm. Det er et offentligt og simpelt svar i en offentlig tråd i et offentlig forum . Det er nu sådan at man citerer det man ønsker at svare på. Havde jeg ønsket at skrive specielt til dig så havde jeg sendt et personligt besked. Capisce? Redigeret 26. Januar, 2021 af Nummer 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 26. Januar, 2021 Nummer 12 skrev, for 3 timer siden: Vroooommm. Det er et offentligt og simpelt svar i en offentlig tråd i et offentlig forum . Det er nu sådan at man citerer det man ønsker at svare på. Havde jeg ønsket at skrive specielt til dig så havde jeg sendt et personligt besked. Capisce? Det ved jeg godt ! Men du svarede mig, du er jo helt væk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg