Norddjurs 14 Skrevet 24. Januar, 2021 Hej nogen der ved om Majse Randers stadig er aktiv af og til, sidst jeg besøgte var over et år siden. Har desværre ikke set annonce siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den frodige 0 Skrevet 23. Februar, 2021 Må man spørge om hvorfor du spørger efter Majse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norddjurs 14 Skrevet 23. Februar, 2021 Hej frodige, jo det må du da godt spørge om. Jeg har tidligere, flere gange, besøgt hende og hun er en af de bedste jeg har været sammen med, og så har hun bare de gode former som jeg tænder på. Har ikke kunnet finde andre som jeg har haft samme kemi med. Men er åben for gode forslag hvis du har nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Marts, 2021 Jeg håber også virkelig at Majse vender tilbage igen!! Hun er utrolig fræk og har de frækkeste lækre bryster og lækker sexet krop!! Og så er hun rigtig sød!! Så kunne være lækkert med endnu et frækt besøg ved hende!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 9. Marts, 2021 Den frodige skrev, den 23.2.2021 at 20:11: Må man spørge om hvorfor du spørger efter Majse ? Jeg savner hende også, virkelig skøn kvinde, og med dejlige former som jeg ikke kan få nok af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers15 Skrevet 30. Oktober, 2021 Er hun helt stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg