Hop til indhold
Julius

Memory Lane Århus

Recommended Posts

Jeg går lidt med tanken om at lave lidt historie omkring bordeller og gadepiger i Århus, måske lidt i stil med det, der findes omkring værtshuse. Værtshusenes historie | Aarhusiansk Bodegakultur | Siden for de historiske bodegaer, barer, værtshuse og vinstuer i smilets by! (wordpress.com)

Det må gerne være historier fra starten af 70'erne og op til måske 2010, men der skal ikke være noget omkring nuværende steder, eller piger som måske stadig er i branchen, medmindre de giver deres accept til det.

Jeg startede selv med at besøge de søde piger i starten af 80'erne, og jeg har i tidens løb besøgt temmelig mange, og har generelt en god hukommelse, men jeg husker ikke dem alle, og har ikke kendskab til alle stederne, så jeg vil høre, om andre kunne være interesseret i at bidrage med lidt historier. Det skal ikke være detaljeret omkring selve besøgene, men mere finde adresser, og måske pigens navn, og lidt beskrivelse af stederne.

Jeg tænker, det mest oplagte for at genopfriske hukommelsen er at mødes, og snakke om de forskellige steder, vi har kendskab til, og har besøgt. Er der nogen, der er interesseret i det?

Skriv en privat besked, hvis du er interesseret i at bidrage med historier. Piger som evt. læser med, og har været i branchen, eller har kendskab, er selvfølgelig også meget velkommen til at bidrage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...