Dolken21 65 Skrevet 25. Januar, 2021 Har set denne unge dame har annonceret en del, men kan ingen anmeldelser finde herinde. Nogle der her besøgt hende og kan berette noget? https://annoncelight.dk/showad/311731 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 25. Januar, 2021 Hun lyder frisk nok og tror godt man kan få lov til at bruge hende godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 27. Januar, 2021 Desværre er annoncen væk nu. Har du selv besøge hende? Det undrer mig, at der ingen anmeldelser er af hende :) Hun ser godt ud, men er lidt skeptisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 6. Februar, 2021 Hun er på igen https://annoncelight.dk/showad/312239 Næsten sikret en aftale, men har brug for hurtig info om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 7. Februar, 2021 dubidubipulamea skrev, for 23 timer siden: Hun er på igen https://annoncelight.dk/showad/312239 Næsten sikret en aftale, men har brug for hurtig info om hende. Vend gerne retur med din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 8. Februar, 2021 Dolken21 skrev, for 22 timer siden: Vend gerne retur med din oplevelse? Har besøgt hende. Hvad skal jeg sige? Visuel fuck.. Pigen er smuk, lækker krop, fantastisk røv. Alt beskyttet. Problemet er, at man skriver med telefonendamen og der opstår misforståelser ift ydelser Og selve pigen forlanger ekstra for nærmest alt. Græsk afslutning 600 kr, men det er ikke græsk sex, fik jeg at vide?.. Wtf. Tænkte jeg. Stedet.. På F...j, i Frederiksberg, og det forklarer nok misforståelser ift ydelser og pris, da jeg oplevede det samme, når jeg besøgte Paris Passion sidste år. For at opsummere, pigen er lækker, uden tvivl, men man skal virkelig være klart og tydeligt, når man skriver til den ældre dame, som åbner døren, altså ift ydelser og pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
heeejmor 78 Skrevet 8. Februar, 2021 er det ude på det berømte sted på frederiksberg i baggården? hun minder lidt om Amalie der tidligere har huseret på pussygalores, ved du om det er den samme person? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 8. Februar, 2021 heeejmor skrev, 1 time siden: er det ude på det berømte sted på frederiksberg i baggården? hun minder lidt om Amalie der tidligere har huseret på pussygalores, ved du om det er den samme person? Ja, det er på Jevfinnes... Kender desværre ikke Amalie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 8. Februar, 2021 dubidubipulamea skrev, for 15 timer siden: Og selve pigen forlanger ekstra for nærmest alt. Græsk afslutning 600 kr, men det er ikke græsk sex, fik jeg at vide?.. Wtf. Tænkte jeg. Gætter på at det er analsex i de sidste 2 minutter af festen, eller? Var der kemi, Indlevelse og smil - eller er det rent optifuck? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 9. Februar, 2021 (edited) Rust in Peace skrev, for 6 timer siden: Gætter på at det er analsex i de sidste 2 minutter af festen, eller? Var der kemi, Indlevelse og smil - eller er det rent optifuck? Aner det ikke hvad græsk afslutning er, men det har ikke været anal sex.. Havde travlt med at holde øje med tiden, da jeg skulle til et møde, og har ikke brokket mig.Jeg syntes alligevel det er lidt ynkeligt og lavt at forvirre kunderne på den måde og lod det ligge, som man siger. Synes det var nogle fake støn, pigen er smilende, indlevelse mere eller mindre ok, ville jeg sige... Optifuck, mest fordi det er så forvirrende med de ydelser og priser, man skriver med den ældre mamasan, i stedet for pigen, derfor jeg tro, for den fulde pakke skal man give ekstra. Selvom jeg ikke vil tilbage og synes, at prisen har været for højt ift hvad jeg har fået, er jeg tilfreds, forstået på den måde, at jeg er glad for at knalde med en lækker ung pige, i disse tider, hvor en grim og totalt usexet Mette F, bestemmer over hvem og hvornår vi skal kneppe. Redigeret 9. Februar, 2021 af dubidubipulamea Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg