FredeDildo 8 Skrevet 25. Januar, 2021 Har lige besøgt Dior. Super skøn oplevelse. Høj smuk pige med dejlige former og god kemi https://annoncelight.dk/showad/263448 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Januar, 2021 Besøgte hende for et par år siden og havde selv en super god oplevelse med hende. Og ja, hun er super smuk - mere end (de ægte) billeder giver udtryk for. Desværre har hun haft nogle dårlige anmeldelser de sidste par år, så håber sgu hun har set lyset og taget sig sammen og giver os liderlige mænd en ordentlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 159 Skrevet 26. Januar, 2021 Hun har fået mange dårlige anmeldelser inden hun kom til Odense igen. Og hun er svær at lave en aftale med efterfulgt af at hun ikke gider at besvare beskeder. Hun lader til at være en iskold k*lling, som citeret fra andre anmeldte tråde om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 159 Skrevet 27. Januar, 2021 Buck skrev, den 26.1.2021 at 11:48: Hun har fået mange dårlige anmeldelser inden hun kom til Odense igen. Og hun er svær at lave en aftale med efterfulgt af at hun ikke gider at besvare beskeder. Hun lader til at være en iskold k*lling, som citeret fra andre anmeldte tråde om hende. Trækker mit kommentar tilbage. Besøgte hende idag og hun er bestemt værd at give et besøg. Mega sød at snakke med , men fræk indstillet. Hendes frustrationer ligger i og med folk kommer renderende uden nogen gyldig aftaler, hvilket jeg forstår fuldt ud må irriterer hende voldsomt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Januar, 2021 Buck skrev, for 3 timer siden: Trækker mit kommentar tilbage. Besøgte hende idag og hun er bestemt værd at give et besøg. Mega sød at snakke med , men fræk indstillet. Hendes frustrationer ligger i og med folk kommer renderende uden nogen gyldig aftaler, hvilket jeg forstår fuldt ud må irriterer hende voldsomt. Sateme godt at høre at der er andre der har haft samme oplevelse med hende som jeg havde i "gamle dage". Jeg får helt klart lyst til at besøge hende igen, men nu skal der lige lidt styr på corona inden jeg skal noget af den slags. Hun er bare vildt lækker - virkelig smuk. I hvert fald i mine øjne (og pik)... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 28. Januar, 2021 Buck skrev, for 16 timer siden: Trækker mit kommentar tilbage. Besøgte hende idag og hun er bestemt værd at give et besøg. Mega sød at snakke med , men fræk indstillet. Hendes frustrationer ligger i og med folk kommer renderende uden nogen gyldig aftaler, hvilket jeg forstår fuldt ud må irriterer hende voldsomt. Hejsa....kan du fortælle ca. hvor hun holder til i Odense? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 159 Skrevet 28. Januar, 2021 GIANT COCK skrev, for 47 minutter siden: Hejsa....kan du fortælle ca. hvor hun holder til i Odense? Ikke så langt fra det gamle sted på Døckerlundsvej, mere præcist kan ikke sige uden du får lavet en aftale med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 31. Januar, 2021 @GIANT COCK har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 31. Januar, 2021 Habbo skrev, for 16 minutter siden: @GIANT COCK har du besøgt hende? Jeg har skrevet til hende, men hun er MEGET ustabil omkring om hun gider skrive tilbage........skriver til hende ved middagstid og får først svar kl. 23 om aftenen, så det tror jeg sgu jeg springer over. Det kan man jo ikke planlægge et besøg efter når det foregår på den måde, Synes Exotic Dior er useriøst og spild af min tid!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 31. Januar, 2021 GIANT COCK skrev, for 1 time siden: Jeg har skrevet til hende, men hun er MEGET ustabil omkring om hun gider skrive tilbage........skriver til hende ved middagstid og får først svar kl. 23 om aftenen, så det tror jeg sgu jeg springer over. Det kan man jo ikke planlægge et besøg efter når det foregår på den måde, Synes Exotic Dior er useriøst og spild af min tid!! True, jeg skrevet med hende i går, hun tager lang tid at svare tilbage. Jeg vil måske besøg hende på tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 159 Skrevet 31. Januar, 2021 GIANT COCK skrev, for 1 time siden: Jeg har skrevet til hende, men hun er MEGET ustabil omkring om hun gider skrive tilbage........skriver til hende ved middagstid og får først svar kl. 23 om aftenen, så det tror jeg sgu jeg springer over. Det kan man jo ikke planlægge et besøg efter når det foregår på den måde, Synes Exotic Dior er useriøst og spild af min tid!! Hun er alene i huset og hun står for alt husholdning, madlavning og indkøb plus arbejde. Så hendes svarer tider variere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 6. Februar, 2021 Er der nogle flere der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 6. Februar, 2021 Har skrevet til hende i dag uden held ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 101 Skrevet 13. Februar, 2021 DenGenertetype skrev, den 6.2.2021 at 17:33: Er der nogle flere der har besøgt hende? Ja. Besøgte hende i Odense for et års tid siden (måske længere?). Hun er lækker at se på, men jeg oplevede hende som ugidelig og at seancen bare skulle overstås. Følger med her, fordi hun kunne bestemt friste, hvis hun er indstillet på at servicere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg