Hop til indhold
Gabel

Spanske Lara i Jylland.

Recommended Posts

Jo det helt ligegyldigt, og specielt når jeg overhovedet ikke på noget tidspunkt ville besøge hende. Men annoncen er stadig aktiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Gabel skrev, den 25.1.2021 at 21:30:

Er det bare mig, eller burde Lara hedde Lars.? 

http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=6420

Jeg skal satme ikke tage en for holdet her. 

Det her opslag fortæller mere om dig end om hende.

Hvis hun alligevel ikke er noget for dig, hvorfor klikker du ikke bare videre?

Det er virkelig respektløs, at gøre nar af en anden person, bare fordi hun ikke er noget for dig.

Skam dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Gabel skrev, den 25.1.2021 at 21:30:

Er det bare mig, eller burde Lara hedde Lars.? 

http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=6420

Jeg skal satme ikke tage en for holdet her. 

Useriøst og respektløst overfor hende, bare fordi hun ikke måtte være din type.

Hun har flere gode anmeldelser herinde, så måske du burde tage en tur med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva med alle de andre piger der ligger dårlige anmeldelser af. Er det også respektløst? 

Nu startede tråden jo også med om det var en mand eller dame, ud fra billederne. Det der også før blevet sat tvivl om her på siden med andre piger. Er det heller ikke respektløst.? 

Men super i har haft en god tur hos hende. 

Og igen. Hvis pigerne ikke kan tåle gode som dårlige anmeldelser om udsene eller generelt møderne. Så bør de nok kraftigt overveje deres erhverv igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Gabel skrev, for 45 minutter siden:

Hva med alle de andre piger der ligger dårlige anmeldelser af. Er det også respektløst? 

Nu startede tråden jo også med om det var en mand eller dame, ud fra billederne. Det der også før blevet sat tvivl om her på siden med andre piger. Er det heller ikke respektløst.? 

Og igen. Hvis pigerne ikke kan tåle gode som dårlige anmeldelser om udsene eller generelt møderne. Så bør de nok kraftigt overveje deres erhverv igen. 

Det her er ikke tråden for anmeldelser men efterlysninger.

Hvorfor efterlyse/spørge til nogen du alligevel ikke vil være sammen med?

Anmeldelser og efterlysninger er ikke det samme.

Anmeldelserne er hvor de rent faktisk har mødt/været i kontakt med personen i deres link.

Hvis du havde brugt tid på at læse hendes annonce vil du kunne læse at hun er en kvinde, hvilket jeg også syns kan ses på billederne.

Til dit spørgsmål, ja det er super respektløs, at spørge om det er en mand eller dame eller kommentere dårligt om andres udseende.

Hvis du lære anmeldelserne  fra gentlemen kommentere de ikke deres udseende på den måde som du gør. De vil skrive at hun ikke ligner pigen på billederne, måske ældre eller yngere, kraftigere,tyndere end hvad billederne viser. 

Men aldrig gå til personlige angreb som du gøre.

Det du gør er udenlukkende at oprette dette opslag for at slå ned på en person. Intet andet. Som du selv skriver du har ingen planer om at besøge hende,  så du har slet ikke nogen grund til overhovedet at oprette denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Gabel skrev, for 51 minutter siden:

Hvorfor lave en efterlysning, når du tydeligvis ikke er fristet af at besøge hende uanset køn? Du laver en efterlysning, hvor du på det kraftigste afviser at besøge hende, så i min verden burde den aldrig være lavet. 

Du udstiller/håner udelukkende hendes udseende.

Hop dog videre til næste annonce, hvis hun ikke er din type.

Har ikke yderligere at tilføje ang. dette.

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...