Krazh 40 Skrevet 26. Januar, 2021 Er der nogen der har erfaring med denne unge dame? Blondine i Ringsted Jeg kan se det er en ny profil så der er jo nok ikke så stor chance, men profilen ser interessant ud :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 776 Skrevet 26. Januar, 2021 Den ligner til forveksling andre annoncer hvor formålet fra annoncøren er at lokke dig over på en betalings dating side. jeg ville ignorere den og hvis du bliver fristet over evne så afbryd når “hun” skriver at det er bedre for “Hende” at kommunikere via en hjemmeside (betalingshjemmeside). K 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krazh 40 Skrevet 26. Januar, 2021 Tak, ja jeg har det godt på fornemmelsen, men hun skulle da have muligheden :) hun kommer ikke til at friste så meget så jeg kommer ind på en anden side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 153 Skrevet 26. Januar, 2021 Siden er også væk nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 102 Skrevet 26. Januar, 2021 Tænker jeg bare springer over? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg