Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tvr

Jeg synes jeg har set billede nummer 2 (det med avisen) før. Men jeg kan simpelt hen ikke huske hvor..........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun køre modellen med at du skal sende en selfie i forvejen for at få foretræde for hende, om det er hende selv eller en telefon person der håndtere sorterings processen kan man kun gisne om, men personligt ønsker jeg ikke at sende selfies ud i cyberspace til en person jeg ikke kender, så jeg sprang Katrin over.

jeg beder ofte selv pigerne om at sende en selfie for at sikre mig at deres billeder er ægte, så det er egentlig doppelmoralsk ikke selv at ville sende, men på den anden side: hvis moral er godt så må doppelmoral være doppelt så godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 18 timer siden:

Jeg synes jeg har set billede nummer 2 (det med avisen) før. Men jeg kan simpelt hen ikke huske hvor..........

Enig - det er ikke første gang hun er her. Men det forvirrer at der har været en anden "lettisk" Katrin, som jeg ikke mener er hende her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Advarsel skrev, for 19 minutter siden:

Enig - det er ikke første gang hun er her. Men det forvirrer at der har været en anden "lettisk" Katrin, som jeg ikke mener er hende her.

Ej, det var altså ikke seriøst ment..... Kig på avisforsiden og min kommentar.........  OK, jeg ved godt at en joke der skal forklares ikke er en sjov joke, men denne er nu sjov. Ingen fangede den dog..... så det var den måske ikke alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...