Guest Melody Skrevet 27. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 8 minutter siden: ikke hvis du søger en sugarbabe, der vildt mange derinde pt, tror det er pga coronaen at de unge piger keder sig og opretter profil .. Ja det kan der være noget om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. Januar, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 18 timer siden: Stille et spørgsmål affødt af en samtale med min samlever, måske en god snak om emnet. Beklager forvirringen, troede det fremstod klart. Det går jo ikke, lad mig strakt trøste dig (finder en pose kiks frem). Jeg vedstår og oplever selv at der er de her "billede sælgere", profiler der vil have dig over på betalings site, og sikkert en del mænd der opretter profiler som sugarbabes, selvfølgeligt er der det og det skriver jeg også i mit originale indlæg. Men det jeg hører og ser både herinde og igennem min kæreste, er at de sidder nogle mænd med et noget misforstået selvbillede og råber "fakes hele bundtet", fordi de ikke kan få svar på deres "20cm lige i dit skræv" beskeder det syntes jeg er ret interessant. No worries, men hvis du påstår at årsagen til at man som mand oplever der er mange fake sugarbabes primært skyldes at man henvender sig forkert, og der er slet ikke så mange fakes i virkeligheden, så er jeg meget uenig - for der er utrolig mange falske profiler/scammere iblandt. Og synes bare du ikke var så klar i "spyttet" så var ærligt i tvivl over årsagen (udover du er betalt af SD selvfølgelig...kom nu Luffe indrøm det nu bare )). Det du beskriver med at nogen råber "fakes hele bundtet" har jeg nu ikke oplevet herinde, kun at man skriver om de fakes man faktisk oplever, ikke at de er "fakes hele bundtet", men jeg tilstår blankt at jeg ikke læser alle indlæg (hehe). Et overset problem i den forbindelse er jo at da fakerne jo er dem som ALTID skriver tilbage for de vil jo have dig over på snap/email - så du kan betale en masse penge for de gratis billeder på nettet, de har fundet - ja så kan jeg da godt forstå det opleves som at alle er fake på SD for den "rookie/almindelige daddy" i sugardating uanset om man så skriver pænt til pigerne eller ej. Og nu vi er ved det med så er det faktisk min erfaring at det hjælper at være lidt fræk hvis man skal have en rigtig sugarbabe til at svare, jeg kunne godt finde på at skrive følgende som ice-breaker: "25cm lige i dit skræv......jo altså du er nødt til at hjælpe mig med at holde min 25cm Laptop i dit skød, imens jeg tjekker mine aktiekurser og drikker champagne. Iøvrigt er du god til at multitaske? for jeg har måske en anden opgave du kan klare imens " (Og håber du bemærkede jeg skrev 25cm man er jo nødt til at være ærlig på Euroguide (ære blandt medbrødre osv.) - men dine 8cm er da også ok søde ven! Jeg håber da du forstår at din kæreste som nævner den besked på "20 cm lige i dit skræv" sleeeeet ikke kommer med en skjuldt hentydning der...nej overhovedet ikke.... for din kæreste er da glad ikke....hun har jo ikke slet behov for at finde mænd som er større end dig på SD vel...neeej da....... ) EksilKøbenhavner skrev, for 18 timer siden: Det der med at jeg skulle være betalt, det er simpelthen for dumt - det er for øvrigt også en ret tarvelig og nedrig måde at miskreditere et indlæg på - som jeg trods alt har lidt lidt tanke i, så tak for det Mr. Daddy PS. Lad nu fucking være med at citere et "kæmpe" indlæg for at svarer... Ja det går jo ikke, lad mig straks tilbyde dig en af de kiks du selv havde med Mr PayedBySugardaters (og vi mangler stadigvæk den indrømmelse... kom nu! få det overstået Luffe). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 27. Januar, 2021 (edited) Kære @TopDaddy (det må være ironisk det brugernavn). Hele sit svar er noget forbandet sludder, hvor det fremstår at du ikke helt evner at forstå hvad jeg skriver Jeg vil derfor putte dig på den vidunderlige “ignorer” liste, og bruge min tid på at læse nogle de gode indlæg tråden her har fået. Ha et dejligt liv Redigeret 27. Januar, 2021 af EksilKøbenhavner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 28. Januar, 2021 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 21 timer siden: Kære @TopDaddy (det må være ironisk det brugernavn). Hele sit svar er noget forbandet sludder, hvor det fremstår at du ikke helt evner at forstå hvad jeg skriver Jeg vil derfor putte dig på den vidunderlige “ignorer” liste, og bruge min tid på at læse nogle de gode indlæg tråden her har fået. Ha et dejligt liv Kære Mr.PayedBySugardaters Nu du må da ikke tage sådan på vej, du er jo selv ret fremme i skoen både over på mig og andre brugere herinde. Ærgeligt du er så selvhøjtidelige at du godt kan dishe out og kritisere, men ikke selv tåle mosten når det går den anden vej. Og næh mit svar var faktisk ret skarpt, men fordi du tog det personligt så kunne du ikke forholde dig objektivt - og istedet for har behov for at sige at mit indlæg er sludder og du har behov for at ignore mig (og altså jeg er faktisk ret ligeglad med om du ignorer mig eller ej, det behøvede du skam ikke skrive en besked til mig om). Du må selv ha et dejligt liv, og brug nu ikke alle gysserne fra sugardaters på en kun pige vel, der er mange fisk i vandet Redigeret 28. Januar, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg